Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, August 2, 2008

Tido bersama lappy!

Hahaha...giloz... satu umah kata aku gilo dengan Lappy! Sampai tertido2.... aku bukan giloz lappy...tapi aku gilo blog...tulis blog... baca blog org, comment blog org... cari idea nak tulis blog...semua ar! Aku leka sampai kadang2 makan pun lewat....

Didi yang ambik gamba ni...aku tengok baik punya posing...tak la buruk...buruk ke? Hahah...layan je la korang... Ayah cakap aku ni "Makan laptop, tido laptop...kalau rasa-rasa laptop waterprove, mandi pun laptop..." Lanyan je la....

3 comments:

me3n said...

jgn smpi terbagi komen yang bukan2 sudah ehehehe. salam kenai ;)

Deqna said...

sah memang dah giler.. giler bloging lah...hehe..takpe2

Suki Cida said...

adeck - that for comment... salam perkenalan jugak yek...selalu la singgah!

Deqna - tu la... cant help my sefl :)