Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 14, 2008

Boringnya...

Bangun pagi bukak blog... ayo... korang ni ari minggu tak update ker blog? Boring ni...

Ari ni layan facebook... reply semua msg org sent kat aku.... memula tak nak layan... bzkan... tapi tah lonely la pulak pagi ni... semua dlm umah aku masih tido lagi... uh boring...

Erm tadi reply satu msg user facebook... poyo la org lelaki nak merajuk2 ni... dia hantar msg tapi aku balas hanya apa yang dia tanya... so ambik keputusan tak mo balas, tup tup nak merajuk...

"Cik Suki nampak senyap je... tak pa la saya sedar siapa saya... saya tak akan ganggu Cik Suki lagi. Selamat berpuasa and have a nice day "

Lalalalal....

Aku tak tahu nak jawab ke tak... hampa harapan org ye tak?

Oklah... nak tengok Tv lak... daaaa semua...


NAUFAL FARIS KATA.... SKUADDDD
"Post- Mortem,kasi lapor,"
hehehe

2 comments:

tiffany said...

hikhik... termasukla shieda ni yg malas nak update and bloghop bile weekend... sebabnya blogspot agak sunyi sepi bile weekend.. huhu...

hikhik, lawak ar ayat orang tu, mmg bunyi patah hati dah tu... lalalla

Suki Cida said...

tiffany - itu la pasal... susah la kalau org merajuk bagai ni jadi hati susah jerk :(

rasa tak baik hampakan harapan org... ushhh HARAPAN... confiden je cida ni yek... kuikuikui