Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 14, 2008

Sinetron Intan

Aku dah giloz ceriter sinetron Intan... best bangat ok!

So tiap2 malam aku tunggu kul 11 malam nak tengok citer tu... syok giler... makin aku tengok citer tu aku makin jatuh cinta dengan pelakon hero dia ni... muka dia kelakor... memula aku tengok, aku selalu kutuk... punya banyak pelakon kat Indonesia tu, asallah pilih mamat ni... tak sesuai ok! Taipi makin lama... aduh... bisa gugur jantung gue....

Dude Herlino...

Lepas Tenku Ryan, Gunawan... dia pulak la... uhhhh tak sabar nak tengok kesudahan citer ni... syok bangat!

Dlm citer ni dia jadi watak lelaki yang sangat2 ego ok! He like the gurl but tak nak tunjuk... bila jumpa perempuan ni dia selalu marah2 ... tapi dia seorg yang sangat lembut... dan boleh jadi angau ok... aku suke!

Tak lama lagi kot citer ni habis... wei aku ikuti citer ni tiap2 malam ok! Sanggup bersengkang mata... makin lama Rado (Dude Herlino) semakin tunjuk ke-romentikan dia ok! Aku suke lelaki nangis sbb sayang perempuan... terharu ok! Susah ooo nak tengok lelaki nangis...

Ermmm agak2 bila la aku dpt lelaki macam ni... hehehe

Kalau ada lelaki yang boleh nangis sbb aku,kan... confirm!

Aku buat dia nangis selalu... wakakaka

Dah lain macam tu kalau dok nangis selalu... uhuhuh

Nota kepala : Sukati aku ok nak lelaki macammana pun... kuikuikui.... im a free girl... boleh pilih kan,kan,kan... ok nak surf cari citer ni...daaaa semua!

Post- Mortem,kasi lapor

No comments: