Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 10, 2008

Change Number



Aku nak tukar number fon aku... uh! tak larat la nak main dengan perasaan sendiri... dah nekad dah... tetiba amoi ni masuk bilik aku....

Opis mate : Akak... card you dah ready oooo...

Name card aku dah print... memula tak nak letak handfon number... tapi dia suruh jugak... dah 2 tahun kerja sini baru request name card.

Sbb apa gatai nak request name card? First bos aku dah offer, al maklum akukan org belakang jerk... nak bagi siapa name card tu? Jumpe customer pun bos aku tak bagi.... uhuhu bos aku sayang aku... dia simpan aku kat belakang... apa2 jadi kat depan, aku last la yang tahu... sbb bilik aku secret of chamber... semua hal company aku yang simpan... kuikuikui...boleh berlagak ni!!!

So lately boss aku ni banyak nak apply loan bank la, apply lesen itu ini... aku yang kena urusakan... so diorg minta name card aku senyum jerkkkk... ahhh malunya... bila cakap "oh i dont have any name card" Macam sesuatu je diorg pandang!!! So dengan segera aku mintaakkkk...


Hambik ko 2000 keping card... tercengang aku... mak aiii banyaknya... nak aku bagi siapa? Korang kira la sendiri kalau bank pun agak2 la... nak aku bagi semua cawangan bank ke apa? Confuse...

Berbaik pada citer nak tukar nombo... aku nekad nak tukar nombor...apa nak jadi, aku tak kisah... sekali tengok card dah siap... apa citer? Perlukah aku tukar num yang tertera di card aku tu manual? Harus you all... habis kalau kat bank tu mamat hansem macammana? Terlepas aku... hahahah.

Anyway buat masa ni aku tak nak sorg pun ganggu aku... aku nak bersendirian... aku dah banyak kali tukar number...mmg leceh tapi hati tenang :) aku tak mengharap, org pun tak dpt cari aku... kuikuikui....

Post- Mortem,kasi lapor

4 comments:

AzuraNizam said...

nak satuuuuuuuu..

Ayen Giggs said...

saye pun nak satuuuuuu....

Suki Cida said...

ok ambik satu... ada balen 1999 lagi...kahakahak

Suki Cida said...

ayen - wahhh dah tinggal 1998...