Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 11, 2008

Cant sleep....

Tak bole nak tido lak... tak tahu kenapa... damn!!!

Dok pusing...pusing atas katil... habis bantal jatuh... bila bantal jatuh ambik balik... duduk depan cermin... buat apa tengok muke memalam... kire jerawat.... erm... belum musim bersihlah muke aku...

Ayoooo tak tenang jadinya...

Buka laptop... nasib ada few blogger yang upload citer memalam ni... dah baca, tak leh tido jugak... korang ni cube memalam buat entry pasal anak kambing ilang ke, kisah katak jadi putera ke... citer korang semua buat mata aku segar ler... ermmmm...

Esok kul 11 ada meeting dengan pegawai socso... ni yang aku lemah ni! Poyo tul minah tu... semalam dpt surat yang diorg nak dtg 11 Sept... gilo ke apa... dah tu mintak document dari 2006... banyak kerja aku nak mencariii....

Tapi tadi termenung kejap sementara cari payment voucher kat store... lalalal... akukan pekerja dedikasi... apa yang aku termenungkan? ayooo kan udah bilang.... ari ni aku bad mud sikit... la ni pun dok teringat pasal tadi... padan muke aku tersiksa diri sendiri...sebab tu aku tak leh tido...

Tapi bukan salah aku per...

First time ooo... aku berkerja sambil nanyi...kuat lak tu... macam ada syer lak kat situ... tapi aku pedulik apa? Aku malas la nak nangis2... tadi dah nangis... boring ar... buang air mate aku je... heheh ayat poyo...

Apa pun aku perlu set dlm OTAK aku ni supaya tak pikirkan sangat...kan.... banyak kawan lagi... walaupun dia agak special... tapi dia akan menjadi sejarah... kan?

Boring ler tu korang... hinggat aku tak tahu?!! ok ok... aku sendiri mengantuk!!! hahaha citer2 ginilah aku maksudkan... bila boring org yang tak mengantuk jadi mengantuk...

Motif gambar di atas?

NOTA KEPALA : Actually gamba ni tak ada kena mengena... pose yang tak menjadi.. tapi pedulik apa kan... gune je la... bazir bateri dengan space memori card jerk...


Post- Mortem,kasi lapor

3 comments:

AzuraNizam said...

sila tido sekarang..tima kacih

Ayen Giggs said...

siannye....

Suki Cida said...

azura - dah bangun daaa... hehehe

ayen- tu pasal...siankan?!! kan