Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 11, 2008

Kenapa dia muncul lagi!

Selamat pagi semua... aku masuk opis ari ni buat rutin yang biasa... masuk awal... bukak personel email aku... check apa yang patut... tetapi bila sampai ke satu nama tu, aku rasa sakit hati... aduh kenapa dia perlu hadir lagi dlm hidup aku? Tak habis2 ke lagi? Apa niat dia ni pun aku tak tahu...

Aku kuatkan diri tuk tanya dia semalam... dia kata sajer nak add... sajer... WOMAN(can i call her that? She much...much younger than me)... stop la... 3 year aku hidup dlm bayangan kamu... pretend to be my friend and yet you hurt US! Tak boleh ke ko tengok org senang ?!

Sometime i pity ' si Dia'... terpaksa menahan kerenah aku yang giler ni... betul la... aku macam fobia dengan this gurl ni... sesuatu je aku rasa... aku tak leh nak dengar apa-apa pun yang berkait rapat dengannya... aku jadi sakit hati... aku jadi marah, aku boleh bertukar kaler jadi itam!

Pls respect sikit aku... tak mungkin aku akan jadi kawan kamu macammana sekali pun...

Tapi banyak yang advice... kenapa mesti email dia balik tanya macam2 kalau dia dah buat aku sakit hati... diam je! Biar dia rasa kehadirannya sikit tak membuat aku tergugat... aku tak tergugat la dengan kehadirannya... aku tak tahu kenapa dia harus muncul balik!!! Dan aku perlu berhadapan dengan org macam ni... sebab dia macam2 berlaku... aku tak pernah kacau hidup org... apa yang berlaku dulu pun bukan salah aku...

3 tahun korang bukan satu masa yang singkat ok! selama itu la aku di bayangi...

Damn! I hate this feeling arrrr...pagi2 dah buat aku gelisah!

Post- Mortem,kasi lapor

7 comments:

Ayen Giggs said...

sian btl saye bace n3 cik suki ni.byk2laa sabo dbulan yg mulie ni...

Suki Cida said...

ayen - tu la... menguji betul... berat je saya rasa... thanks for ur concern... tak ada apa yang bole saya buat melainkan sabar :)

zbelleza said...

yela akak..bt2 taktau jek la..lgpun benda dah lepas..kalau nak difikirkan sgt pun bt sakit kepala je..so abaikan..

tiffany said...

betul2 menguji kesabaran tu... bawakkan bersabar je cida k...
i got a feeling sumwhere cam i pernah lalui pe yg u rase sekang nie... cheeewahhhh... tapi bo layankan aje la, kang dat woman penat die stop la ganggu u...

Suki Cida said...

zbelleza - im trying... im trying...hehehe... sesak napas aku

tiffany - u pun pernah ke? ayooo it hurtkan? i tak tahu la... may be i jenis suka cari pasal dengan org... kihkihkih... sendiri padan muke :(

i doa sangat pecat la dia bosan... sbb i pun lagi la bosan...

pearl'E.J said...

erkkk... nape nih yang??

Suki Cida said...

pearl ej - sob...sob... sedih kalau kisah silam seseorg tu muncul balik... buat kita jadi kalut, risau dan sewaktu dengannya