Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 11, 2008

Macammana ni?!

Perh hari ni banyak kerja... nak citer pasal kerja bagi aku cool dulu... aku tengah pening kepala dengan mabuk... mmg kerja ku teruk la tadi :( sedih... tak sempat nak termenung tau u all!!! Tention... bab kerja malam karang aku cito...

Waktu aku balik kerja, aku berhenti kat trafic lite... sempat termenung kejap...waakaka... lepastu terpandang motor yang berhenti kat depan trafic lite tu... tetiba terdetik... diorg ni pakai kemeja, Tshirt... kalaula jatuh, mau tak luka teruk ni...

Tetibakan teringat Pak Arab...

Aku pusing, jeket yang dia selalu pakai naik motor tuk deliver barang ada dengan aku... zip jeket tu rosak, so aku kena hantar jeket tu ke tailor... sendiri gatai offer nak hantar... sampai sekarang terperuk kat situ... dah for information korang jeket tu dah sebulan lebih dah kat belakang car seat aku ok!!!

Ginilah ruponya jeket dia... actually 3 week ago dia jatuh motor ok!Dan aku bersalah sangat... tapi tu pun tak sedar take time... dia minta balik sbb lama sangat tunggu aku, tapi aku degil... sekarang?!!! Macammana yek?! Risau la jugak kalau apa-apa,kan?

Forget about that la... doalah semoga tak ada apa ynag buruk ar jadi,kan?!

Okla time nak buke... daaaa


Post- Mortem,kasi lapor

No comments: