Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 11, 2008

1000 Penipuan

Jom nyanyi sesama!!! aku dah gilo lagu ni... pernah dengar tak? Seronok...

Akukan tention lately!? mana dengan masalah personel, mana dengan masalah kerja, mana dengan masalah ehem...ehem... kuikui... so aku dengar lagu ni aku nyanyi kuat2... hahaha mak aku kata... "Dari ko melalak...sebelum org sebelah baling batu lesung kat ko... baik bulan baik ni ko mengaji... tetapkan sikit iman ko tu..."

Dasyat org sebelah nak baling aku batu lesung? Sekali aku kenyit mata... mau dia suruh aku nanyi secara live?! Wakaka... ni namanya lawak lepas berbuke...

Di sebabkan dah kena sound dengan mak aku yang agak2 tention sbb dah la anak tak tolong masak... tolong hidang pun susah... (aku malas..... kat opis aku dah buat kerja... ari minggu baru aku tolong....), pastu dengar lak aku melalak... maka aku dengan malas naik atas.... buka lappy...

Korang je la nanyi dengan aku ok...

Rase macam best je lagu ni....Korang aku tak tahu ler...tapi aku suke lagu ni.... lagu motivasi ni... aku malas nak dengar lagu2 tangkap jiwang ni... bikin jiwa kacau jerk!

Tulisan aku sajer kasi besar... tu makna korang kena lontarkan suara korg tuh!!

Song : 1000 Penipuan
Artist : Farah Asyikin

Selagi...
Perkataan berputar alam...
Curiga...
Sandiwara kisah semalam...

Yang ku cari kian hilang...
Buat ku kebingungan
YANG AKU TAK MAHU DATANG

Seringkali kau panggil aku!
Kau tak peduli waktu tidur ku!
Dan bekali-kali aku abaikan mu!
Hentikanlah hentikanlah

Ku takkan peduli rayuanmu
Ku tahu bunga bicara cumbu
Yang benar hanyalah satu dalam
1000 penipuan mu

CERITA TERSEMBUNYI BERBAGAI HELAH
TEMBELANG LAMA-LAMA BERPECAH BELAH

Ku takkan percaya
Dengan kata-kata
SELAGI KAU TAK BUKTIKAN
DENGAN KEJUJURAN DALAM PERLAKUAN OH!
Ku bukan mainan
Hentikanlah kejutan
TAKKAN BERBUNYI KALAU KAU BERTEPUK SEBELAH TANGAN…



Perh... ilang sore aku!!! chewah! Dah rupa apa jer aku ni... ok la...nak solat magrib... kang nak terawih.... chow!
Post- Mortem,kasi lapor

7 comments:

Ayen Giggs said...

fuyyooo klass btl lagu yg cida nyanyi ni,dlm maksudnye tu kan..pastu ade plk part2 yg kene kuatkan suare,padanlaa kene marah.hahaha....

Unknown said...

ganazzz tu jiran seblah nk baling ngan batu lesung...

apa2 pun akak pun sukeeeeeeeeeeeeeeeee lagu ni...

jom kita lenjan nyanyi sampai ilang sore

Suki Cida said...

ayen- hahah... tau tak pa... sakit hati ni abang ayennnn!!! tak pa cara lepas goram!!!

ellyn - akak nanyi jejauh sikit...hehehe kang amar dengan adam tercongang... heheheh... jom...jom nanyi... kuikuikui

tiffany said...

ngahaha... best tu melalak kuat2 sorang2 dalam bilik... sibbaik jiran cida tak campak betol2 lesung batu kan... hikhik..

Suki Cida said...

tiffany - kuikuikui... berani dia baling i batu lesung... i sedia batu giling... siapa punya lebih besar... wakakaka... aah la best terapi...

intan izani said...

jgn tensen2 ye kawan...

selamat pose suki cida

Suki Cida said...

intan zura - ok thanks intan yer