Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 22, 2008

Cuaca semalam

Semalam panas nak mampus... aku tido pakai air cond ok... bayangkan lepas sahur, berpeluh2 macam aku lari 10000 meter!

So aku bukak aircond dari pukul 530 pagi pastu bantai tido sampai kul 11.30 pagi ok!Sangat syokkk tido kat dalam sejuk... sampai tak sedar.

Dah mandi, aku turun bawah.... Ya ampun tak bernafas sbb bahang dlm umah... semua dah baring2 kat lantai... mak aku tinggal tak bukak pintu je... mau dia tido luar....

Sangat panas... dlm pukul 1 macam tu rupanya hujan lebat... mak cik suke... padan la panas semacam je.... haizzzz

Hujan sangat lebat ok! Guruh tak henti2 berdentum dentam denduk (wakakak)... lepas hujan je... sejukkk je... sesuai tuk org puasa... tak letih maupun haus... Terima Kasih Ya Allah... mempermudahkan ibadah kami.... aminnn

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Ayen Giggs said...

samelaa kuantan pun ujan jgk semlm tp ptg...

Suri said...

semenyih hujan, tapi 'panas'. hehe

Suki Cida said...

ayen - hahah hujan penyelamat namanya tu ayen... heheheh

Suri - Hahah dalam maksud panas tu yek...