Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 21, 2008

Yeh! Dapat kad raya... lalalala

Aku dah dapat kad raya dari 4 org sahabat bloger! Jangan tak tahu, aku mmg tak malu... gi email diorg bagi add... tak sangka diorg hantar... terharu la....

Tapi kenapa tak tulis add umah... nak "Pecah kaca pecah gelas.... kalau tak ada alamat, macam mana nak balas?"

Ni pulak minggu terakhir...kalau hantar lepas raya baru sampai... aduh serba salah... kad yang beli ari tu mak aku sakan hantar kat org :( tak tinggalkan bahagian aku pun...

Aku ingat org tak sudi nak bagi aku kad raya... sbb aku taklah tanya mak akukan.... akukan anak yang baik... tengok maleh... main tanya.... tapi rasa dah seminggu aku tak tanya mak aku ada surat tuk aku ker tak.. dia pun tak cakap ada... sekali tengok 4 daaaaa....

Jom tengok yek dari siapa yek?

Taraaaa.... tengok tandatangan dia... mmg confirm la susah nak ikut... cun secun orgnya...

Amacam? Cunkan... heheh gaya lady bos ni...

Pengirimnya... ialah Kak EJ... aku mmg suke tengok muka dia yang sweet ni tau... Kasi enter 'perem' pemilik kad ni yek....

Sbb sepanjang aku baca blog dia, aku tak lagi tengok dia pakai baju kurung, so aku cilok gamba ni... biasalah aku kalau pat cilok mencilok gamba ni, mmg hobi... wakakak...
Thanks Kak EJ atas kiriman kad ni...


Second card dari gadis comel... siapa yek?

Alamak! Bukan aku yang hantar kat diri sendiri ok... dia adalah dariiiiiii


Aku kira dia ni gadis serba boleh la... dah la pandai ok! Akak jeles! To me dia ni wanita melayu terakhir... mana nak dpt gadis seba boleh macam dia ni? Menjahit, memasak, mengemas, mengajar, 'mengenjet' hahah... ni nasib dia bz, kalau dia tak bz, dia nak cat uma dia, kan DR SHIEDA? Jangan marah yer Cida gurau ajer...

Than kad yang ketiga pulak dari kawan baik aku ni...

Pengirimnya bernama?

Sign seorg lecture.... berbelit aku tengok... jawi ke ni cik hasra?

Manis je la hai dia ni... Thanks yah...

Kad yang terakhir pulak datang dari? Jeng...jeng...

Pandai sungguh aku snap gamba ni... wakakak.

Dari....

Thanks yah Cik Cempaka... sudi jugak awak hantar kad tuk saya...

Senyum yek cik cempaka... jangan masam2... hehehe dia tak banyak la letak gamba dia kat blog dia... so aku jenis yang malas nak cari sbb internet aku lembab anak kambing... heheheh, next time ambik gamba senyum yek cik Cempaka. Saya bebila je boleh cilok...

Anyway she has beautiful smile tau... kan...kan Cik Cempaka,kan?

To this 4 beautiful ladies... Thanks so much! Anyway nak balas pun tak sempat... time kasih sekali lagi ye...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Suri said...

wahhhhhhh... seronotnyerrr.... aku dah berapa tahun tak dpt kad raya daa... asik dpt dr email jerrr... :p teruk betul aku ni kan... hehehe tapi takpe, raya nanti aku gi raya umah ko la.. lagi best dr kad raya kannn kannn?

Suki Cida said...

suri = hahah itu pun aku tak malu bagi add kat diorg... wakakak...

tu pasal, dulu waktu sekolah gile letak atas meja sorg2... wakakak lawak... tapi aku rasa suggestion ko nak dtg umah tu bagus la... hahah boleh2... jemput datang ok!

pearl'E.J said...

wahhh gituuuu... siap ada gambar pengirim tu yg tak tahan tu... hihihihih... malu aihhh.... hahaha.. :D

sama2 yang... x pyh susah2 nk balas... sebab tu tak letak 'pecah kaca pecah gelas'... hihihihihi... :D

tiffany said...

yeay!!! sampai dah pon kan.... hehehe... ooops, shieda ade bg address tak?? kalau tak nnt shieda anta kat email k... hehehe...

melambung tu puji cida, gagagagagaga.... rase cam melayang2 je dalam belon nie....

Hasra_Razali said...

ermm smpai pun....tp cm malu pn yer, besor no gmbr pengirim...kui kui kui...tak tahan, siap tunjuk sign tuu...

chempaka said...

hahaha..sonoknye!! sampai dah rupernya!!!
len kali kena amek pic lawa2 lah!!

Suki Cida said...

Pearl Ej - alah yer ke tak payah balas? rasa macam tak adil je kak ej... sian kak ej penat2 hantar kad raya kat kita...

Tiffiny - ok tapi confirm sampai lepas raya shieda... tak kisah ke? Chewah...melayang dlm belon... mesti wish nak gimoscow... kihkihkih

Hasra - Mesti ada kelainan... mesti tunjuk

Cempaka _ Ha! ambik gambo senyum banyak2... letak banayak2 gamba kat blog awak ok!


For all! thanks for the card raya yeh