Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 21, 2008

Uiks... ingat pun

Bagus jugak dia masih ingat... aku pun nak tanya macam segan je...may be alasan dia wallet tertinggal tu alasan semata-mata je kot...

Aku mmg kedekut sikit kalau pat duit ni... dah banyak kali dah sebenarnya org pinjam pastu buat tak tahu... biarlah kat akhirat nanti dia yang tanggung dosa tu...

Wei RM 20 boleh bagi anak2 buah aku ampau oooo raya...betul tak?

Nak pinjam lagi? wekkk jangan harap!!!

Tapi tak tahu la kenapa aku boleh bagi kat dia... pelik!

NOTA KEPALA : Aku tak pandai la nak buat xprasi muke yang tomei2 macam korang..kihkihkih

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Hasra_Razali said...

itu comey dah tuuu...

tapi nnti tak mo ambik gmbor jelir2 lidah ekk....bahayaaaa....:p

Suki Cida said...

hasra - tahu cida mmg tomei!