Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 20, 2008

Yeh dah habis kerja?

This week i already finish my work... lega... report yang aku nak hantar dah pun hantar kat bos... tapi dia minta masa sebelum nak bincang, nampak dia pun bz giloz...

Sekarang aku tengah buat laporan nak bagi socso pulak... due date 24 haribulan... baru terkedek2 nak buat... dah la nak rayo,kan? So aku stay one hour plus kat opis... kebetulan bos aku nak aging report hari isnin... org tua tu tak leh ler tengok aku senang lenang...maka aku buat la tadi... so dah siap da.... aku lega u all sebab meja aku dah kemas sikit...

Sikit je la... hehehe... kalau tadi lagi teruk...

Time to go back!

Semua org dah balik... opis yang kecik... bayangkan kalau semua tempat tu ada org,kecoh macam pasar... but aku bernasib baik sbb ada bilik sendiri... nak joget2 pun bole...kuikuikui


Punch card zaman jepun... heheh... betapa baiknya aku balik kul 2 lebih waktu hari sabtu... yang lain, bunyi je alarm, semua balik...

Tapikan apa aku nak buat bila balik umah yek? Uhhhh....apa lagi tido ar!

Nak balik daaa... posing dulu... hari sabtu biasalah hari malas sedunia. No make up, tak dressing... eee muka aku cengkung oooo... suke2... tapi muke je...tengok badan aku :( tang tu jugak... bila timbang still 50++.. bila mau turun? uh naik senang, turun azabnya!!!!


The half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Lady Dyla said...

rasanyer weight machine tu dengki kat kite la..

saje je tunjuk yg berat2 sbb nk bg kite sakit ati..

Suki Cida said...

betul la... everytime timbang rasa nak campak je weight machine tu!!!

Thans for visisting yahhhh

zbelleza said...

xpe..asalkan hati gembira sudaaa..kan kan

Suki Cida said...

bell - yah akak sokong! Biar hati senang :)