Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 27, 2008

Do have some respect ppl!

Ni aku nak ceriter pasal N3 aku yang anak jiran nak meminang tu...erm... aku time pandangan korang semua... sbb aku tahu korang pun tak tahu the guy kind yang macammanakan? Semua ingat macam baik la gitukan?

Aku tak close pun dengan dia... but yang pasti dia bukan tuk aku... and im sure the rest of my family pun tak agree terutama ibu dengan ayah...

And the entry bukan tuk aku menunjuk2... niat aku nak kongsi dengan org tu... yes it bit funny la about that... even Didi pun gelak2 and my mom cakap "tak kisah pun" sbb dia pun saja nak sakitkan ati aku time tu... than full stop! The conversation is ended there!

So stop ok, sick and tired bila ADA org dlm umah nak perli2 aku dengan this guy! Annoying tahu?! I dont mind yang lain nak perli ke apa ke, sbb tak tahu dia ni macammana... aku tulis entry tu pun sbb nak bagi tahu la dengan harapan dia balik kerja tu cakap or give me USEFUL VIEW... jangan percaya apa yang 'PAK DUKUN' cakap ke... apa ke, tapi sebaliknya pulak. Memula aku rasa oklah mungkin dia nak gurau jekan, tapi when u keep saying and keep perli... that toooo much!

Pls have some respect ok! Im not ur little sister yang ko boleh perli2... and u know i really dont like the way you saying that and u keep repeating the same word... u should feel happy WHEN im happy bout it! U know i bit sensitive about marriage and it not FUNNY ok! u put urself in my shoes and u know how it feel...

Aku rasa tak perlu cakap kot... banyak kali cerita pasal benda ni kat blog! Kalau jodo tu senang cari macam kat pasar, aku tak payah nak susah2 macam ni!

NOTA KEPALA :- Di sebabkan ni nak raya, aku maafkan ko... tapi buat lagi sekali... aku dush...dush... wachaaaaa kat ko ok! Adios... nasib ni nak dekat raya... hahahah

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum, amboi marah betul ni, tp betul gak bab kawin ni xleh bwk memain pasal kena hidup lama ngn pasangan kit tul tak..saba2 bulan pose ni..sory dtg menyibuk je..selamat hari raya maaf zahir batin

Suki Cida said...

Rahman - thanks for visiting :) hahah selamat hari raya to u also :)