Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 19, 2008

Orang mana makan macam ni?!

Aku dah lama nak tulis pasal ni tapikan aku tak teringat sampai la aku jumpa gamba ni...

Adik ipar aku ni sangat pelik! Aku tak tahu la macammana adik aku jatuh cinta maut dengan org sepelik dia... *gelak puaka tebing biru*

- Makan Laksa pakai tangan (Ya ampunnn tak dapat ku bayangkan betapa lengasnya tangan aku)
- Makan nasik lemak mesti ada kicap... pelik aku!
- Kalau lauk sardin cara dia makan dengan lenyek2 ikan tu hancur2, dengan telor kuning, (Ya ampun... loya) nasib aku puasa... ya Ampun anak buah aku dah terikut cara dia makan... pengsan!

Than sahur dia tak makan nasik ok! Dia akan makan Coco crunch... tapi ni pun pelik...

Letak susu + air panas atau suam + air batu.... tercengang aku! Ni org mana ni? Org kutub ke apa?!

Nampak ketulan ais tu tak?

Mestilah rasa tawar yer tak? apa-apa aje la Shaiful oiiii...

Dia mara daaaaa... kukuikui


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

Ayen Giggs said...

klu mase kawen dulu dtgnye naik keta ke,moto ke,flight ke,ketapi ke,kapal ke tu org kitelaa tu tp klu dtg naik piring terbang mmg sah org asing,hahaha....(jgn marh yek..)

Suri said...

heh, memang pelik sungguh cara mkn itu. tapi aku pun ada habbit mcm tu gak, cuma skang dah tak buat lagi. dulu aku suka makan nasik putih dgn buah oren. oren tu kena perah2 sikit atas nasik putih then mkn isi oren dgn nasi putih. hehehe dulu rasa cam sedap gile, skang bila tgk rasa cam nak muntah jer.. hehehe

Unknown said...

stakat mkn laksa ngan tgn tu ai x eran sbb family Cik A mkn cam tu la..tp yg lain tu mmg pelik...sungguh pelik

Suki Cida said...

ayen - naik kereta... wakakak... tak tahu la kalau da park kapal angkasa dia jauh sikit... kihihkih

Suri - seyes? Ya Allah... aku pun loya... awat gitu? Padan ler dulu ko kurus yek... baik punya...

Ellyn - tah2 ni keluarga cik A kot? Esh cida mmg tak selesa tengok dia pakau tangan kalau makan laksa...

zbelleza said...

dia bt tgn dia ala2 chopstick tuh ke?kuah hirup yerk??iskk..mmg begitu pelik yerk..

Hasra_Razali said...

hehe..mmg pelik...mmg sah pelik...kui kui kui...agaknyer yang pelik ni la, faktor utama adik cida jatuh cinta punya maut kt suami dia tu..hahaha....

p/s: nnti kita tgk ek, anak buah cida tu nnti ikut abah dia tak..Sure nnti, anak buah cida lahir, blog cida ni penuh ngn cerita dia ajer...:p

Suki Cida said...

hasra - oh itu sudah mesti... anak buah sulung... tula, harap peel ikut cidalah... kahakahakah....

Suki Cida said...

bell - tahu tak pa... setiap kalui kalau makan maca pelik je dia ni... hehehe. jangan anak dia ikut dia dah... hahah tak sanggup aku