Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 19, 2008

Persembahkan kasut baru :)

Semua ingat aku punya kasut raya ada 3... silappppp.... 2 kasut kerja/kasut jalan... kalau ko tengok kasut2 aku... sangatla korg kesian... aku nak tunjuk pun malu arr.... tak tahu asal jadi macam ni... Dulu aku ambil wuduk, masuk toilet dengan kasut ni... so mungkin akibat kerap kena air dia jadi macam tu...

Pastu driving pun aku tak suke drive tanpa kasut... so mungkin akibat tergesel dengan alas kaki, terkopek2 kasut aku.... tention akak...

Buruk gilerkan? Kalau aku pakai jangan harap la aku nak bukak kasut suka2 ok!

Di sebabkan heel aku yang carlo rino tertnggal kat Melaka waktu Merdeka ari tu, terpaksalah pakai kasut2 ni... nak gi beli pun tak ada masa... so dah boleh buang dah kasut2 ni... kalau nak betulkan pun macammana yer tak?

So ari ni melaram dengan kasut baru...

Tara..... macam bagus yek?! Kihkihkih

Close up sikit

Ok suke :)

Ari ni drive pakai seliper... takut kasut rosak lagi... skema aku ni... Dr umah dok ingat dlm otak ni... 'ko pakai seliper... ko pakai seliper' aku takut kuar kereta aku terus je naik tak tukar kasut.... kuikuikui....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Kuku kaki sape la tu bersih tu....baguih tul anak dara sorang ni ler...:p

p/s: Habis tu tukar tak kasut b4 naik opis tadi tu?? hehehe...

Suki Cida said...

hasra- waras lagi :)

zbelleza said...

hahaha akak kelako...kalo la akak terlupa kan selamba jerk berselipar ke pejabat yerk..atas semua cantik tp tetibe kasut fail..hihihi..

Suki Cida said...

bell - nasib ingat lagi... ahahaha... aah la kalau lupa habislah akak! Tak sanggup dah la seliper kuning tau! kahakahakah