Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 26, 2008

So cute

I bit frust with my companykan?

But when i get this ultrasound baby pic ni... aku senyum balik... so cute... ni bukan Rayyan ok! Someone baby... aduh thanks sis... u share the moment with me... eh... terbalik maknanya tu... aku yang share moment tu dengan dia... wakakaka terlebih sudah...

Ini la kelemahan aku tau... i like to see baby pic... walaupun nampak samar je... kuikuikui... i just like kids... marah macammana pun kalau budak pandai ambik ati, aku cepat cair... sbb diorg so cuteeee!

Aku selalu terlebih kalau berceritakan? Padahal nak bagi tunjuk ni aje.... hehehe

Layannnnn

Anak siapa la ni?!!!!

Anak Sedara siapa la ni?!!!

Because both of them read my blog! Hureyyyyy


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

KiKiHanakO said...

alolo.. mesti bestkan kalo itu aku punya.. hikks* gatai nak ada anak lah ini.. wakkaka

Ayen Giggs said...

klu dah tau suke kat baby,ape lg cpt2laa kawen,hahaha...dgr cite dah ade org nak ehem ehem..kah..kah..kah..(gurau je..)

Suki Cida said...

kiki- hahah ajak pyzan kiki... kuikuikui... ajak pyzan kawin... bukan buat anak... kang salah lak maknanya

Ayen - hahah... tak nak komen lebih2... Tuhan tu selalu adil.

Unknown said...

kehkehkeh...
ingatkan anak dlm yut cida tu...
ihiksss

Suki Cida said...

ena - wakakak belum kawin la... dlm perut cida lemak ada la... heheh