Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 26, 2008

Mmg haram la!!!!

^&()_*&$#%^%&^&^^&**(*()_ )*^&&$%$@##$@#@@#!@#!@$%%$^%^%^^&

Aku menyumpah separuh semua perkataan...
Bengang tak gaji clear hari Isnin!!!! Aku nak pakai duit la bodo!!! kan raya ni! Dah tahu house cek kat Klang, bagi la semalam so boleh clear satu hari!!!
Sengaja kuar hari ni... sengaja tau! Barua betul!!! aku mmg nak nangis ni! Macam haram la.
Call bank branch, diorg kata tak boleh nak cash cek kat branch! Kena jugak cash kat tempat cek di buke! Mmg bengang la!
Aku rasa nak nangis je...
Mak aku dah la sakit... pagi tadi tak leh nak bangun! Ingat kalau dapat gaji nak bawak dia gi klinik! Tapi puaka tu masuk opis pun belum ok! Confirm masuk lewat
MMG HARAM LAAAAAAA
The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

zbelleza said...

sabo sabo sabo akak..sy paham perasaan akak..yela kita ni nak raya kan..consider la sikit sepatutnya..xbaek tau diorg nie..jahattt..

dah tu akak start cuti bila??

Suki Cida said...

bell- tu la yang akak marah sangat tu... nak pakai duit... akak dah order duit kecik pastu tukar duit singapore melalui org... benda dah ada... kang org marahlah kan nak gune duit!

Senin la yang! Bosan!

Ayen Giggs said...

marah betul cida ni yek!!yelaa mmg patut marah pun tp org atasan ni kekadang tu mmg x reti nak paham keadaan org lain...

Suki Cida said...

ayen - selalu dia faham... tah kenapa lak tetiba dia buat perangai macam ni! kalau dulu bukan main bagi keutamaan kat org nak beraya... sekarang buat tak tahu je... dia ingat raya ari rabu sempat lagi la dpt... dia tak pikir org nak buat persediaan raya... dengan mana mak sakit!!! sian mak

Unknown said...

bawak bersabar...
tgh mood raya ni takle marah2 heheheh

Suri said...

hek eh bangang nyer company bodoh setan!!!!! ha tgk tu mulut aku? puasa tapi mulut puaka. ahahaha... eh aku pun sakit hati kalau mcm tu! gila apa gaji kuar monday?? company ko ni mesti byk cina. sbb tu diorang buat tak kisah jer... kurang ajor betol..

takpe2, aku memahami dirimu my darling...

AzuraNizam said...

harammmmmmmmm...memang kalau company cer cer nie..memang.....dulu saya pernah keja company cer nie kan...memang menyiksa jiwa regeku.......

eh..jap..jap..pose ke tak nie..bawa bersabar...heheh..

Suki Cida said...

Ena - sebab raya la meroyan macam ni... kalau tak, tak kisah sangat.

Suri - Ko je faham :( mmg sakit hatikan sue?!

Azura - Puasa... tapi part duit dah tak heran da... nk jugak marah :(