Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 9, 2008

Thank you so much - Part 2

Terharu... terharu.... terharu... rupernya walaupun Birthday dah lepas, masih ada yang sudi meng-wish aku... tima kasih yang terhingga kamu...kamu...kamu... mungkin semalam tak berkesempatankan sbb mostly gune internet kat opis... so ari ni aku on YM jer...banyak yang wish...

Tak kurang jugak, email masuk on notification on comment dari Blogger sekalian... ahhhh suke sangat... lupa seketika kesedihan aku lalui sekarang ni...

Adik aku baca blog aku ni... banyak coment dia secara live... nak jugak gamba kat sini... anyway for second round after yesterday aku nak ucapkan trillion time pada you all yang sudi wish me... serius ucapan you all dah buat aku tersenyum sepanjang ari... ada jugak yang dah wish kat Friendster, facebook,even dlm column hadiah tu pun masih lagi ambik peluang leave coment kat entry2 aku... sayang korang... yang buat personal entry pun tak ketinggalan jugak... muaks...muaks... love...love you all... tak ada apa yang boleh balas, just special entry tuk korang semua...

SPECIAL THANKS TO....

Pidah and Shaiful

Didi

Herry

Amira and Amirin

(Ok... maaf sebab lupa mention their name on previous Entry... mulut adik aku bising...hehehe)

So For today... Thanks to All beautiful Girl and Handsome Guy

Abby

Ellyn

Superstar `Sue

Dr Shieda

Pearl EJ

Reza


Angel Yana -thanks for mention my birthday at ur blog gurl... tak lupa Cik Hasra... N3 pasal Cida kat Blog Hasra...

Allan From FaceBook

Ayang Quza From FaceBook

From Syed M. Ruhani Rabin...

Oh it not from my pak arab ok!...

Thank you... thank you semua... serius you all make me smile all day... Thank you...

And ada jugak friend yang dah ucap yesterday tru email, sms, ari ni pun dok wish lagi... Thank you so much....

To : Adik Nurhafiza and Kak Nor (Multiply User) thanks for the wish...

Thanks adik Hafiza...

Thanks kak Nor... Pagi2 cida on Msn, dia dah wish happy belated Birthday... and Happy Birthday to Kak Nor... we share the date :) Cida leh lupa pulak... Thanks alot...

Thanks for the pray

Pada siapa yang aku terlupa atau terlepas tuk sebut, maaf banyak2 ok...


Post- Mortem,kasi lapor

8 comments:

Deqna said...

wah ramainya yg wish.. org glamer lah katakan....:)

Suki Cida said...

deqna - eh tak la... semua tu kawan2... kalau glamer lagi banyak... kuikui... thank jugak kat deqna k sbb wish cida...

chempaka said...

huhu...sori cida!! terlepas nak wish besday laaa...
Happy belated besday to u...
Semoga happy2 selalu...

erk, jeles pulak i tgk pic2 org tu..hehe!

Suri said...

oooohhhh aku tersesat jua di situ... terharu.. terharu...

pearl'E.J said...

meriah entry nih yang.... hihihi... seronok lak tgk gambar2 semua tu...

sorry noo yang, terlambat wish ari tu...

Suki Cida said...

Cempaka - thanks you sooo much... tima kasih yek ingat jugak...

Suri - aah suke gamba ko dengan kairy... aku ambik sbb gamba tu sweet... aah la kerry pandang apa tuh? wakakaka... tak pa sue dah halal...

Pearlej- K.ej dah wish pun cida dah happy gila... semalam bertungkus lumus buat entry ni... heheh dugaan sbb line broadband faham2 je la....jap ada, jap tak ada..anyway thanks yahhhhh

tiffany said...

sukenye tgk cida letak sume2 gamba org yg wish... hehe... tambah terharu pulak macam bday kite sendirik.... hehe...

Suki Cida said...

tiffiny - alah sekali la... kita sambut birthday dlm bulan yang samakan? so sekali je ni... bezanya umah yang berlainan... nak copy kalau rajin buat la... heheheh.. tapi awak punya lagi ramai kot... yang bagi hadiah lain....banyak rasanya... i dont get any present at all :( sedihkan?

I have worst birthday this year... but you all cheer me up! Hadiah tak penting kot... yang penting ingatan, kan?!