Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 9, 2008

Sengal!!!!

Dugaan betul la bulan ni... tapi aku bersyukur sbb aku manage to control jiwa... ikutkan apa yang berlaku ni mmg aku dah melenting habis... tak tau nak citer macammana tapi nak juga luahkan sbb aku rasa betul tak tahan... sabar aku ada hadnya...aku tahu la aku tak pernah layan ko baik punyeeee... tapi agak2 la,kan... aku ada jugak rasa kesian, simpati dan sayang kat kau, so aku berubah... ingat senang nak berubah? Tapi nampaknya kau take thing for granted ar!

Dah cukup baik aku tak serang ko, tapi kau buat taik pulak dengan aku... hari yang sepatutnya aku gembira, kau telah ubah semua jadi hancusss! Tima kasih yer! Tima kasih banyak2... Kadang2 aku pikir balik, ko ni pandai je bercakap... nasihat mengunung macam bagus sangatkan? Bagus ke?

You are not gud liar la... so jangan la pretend to be baik sangat ok! Nak tutup salah kau... dah nyata salah lagi mau salahkan aku... bole lak tanya aku balik apa yang aku tak puas ati dengan kau?!!!kalau depan aku ko boleh buat macam ni, belakang aku aku rasa lagi parahlah,kan?!!! kenapalah aku bole kawan dengan org macam ko ni?! Kenapa...kenapa...kenapa... rasa dah dua kali dah benda ni berlaku... ya Ampunnnn... sebak tul dada aku ni... bukan nak nangis ok u all... aku rasa tak gune nak nangis untuk org macam ni... aku sebak, sakit dada sbb aku tak leh nak luahkan... mau aku tumbuk muka dia ni!

Aku tak heranla dengan apa yang kau buat... kau nak satu persahabatan yang jujur tapi kau sendiri tak jujur la hawau! Sememangnya aku tak percaya kau lagi... langsung! Kalau ko nak bla, nak kata aku kawan yang tak elok, atau kau boleh cari kawan yang lebih baik dari aku.... pergi jahanam... ko pergi cari... aku nak tengok...aku sikit pun tak terkilan la... menyesal lagi ada la...

Aku ingat la wei apa yang kau buat ni! Sumpah aku akan ingat!!!! macammana ko sakitkan ati aku dulu... dulu aku maafkan kau, kau janji tak nak buat lagi... buat lagi... aku bodo time bulat2 cakap kau... ni buat balik! Lepas tu dah tahu salah, call, sms, ym, email, call opis, dtg umah, dtg opis tak bole ke hawau! Nak tunggu aku maki macam ni, gile macam ni baru nak terhegeh2?! Nak tunjuk ko bagus sangat?! Nak tunggu aku merayu kat kau ke apa?!!!! Kalau si mangkuk tu bole la merayu... aku sanggup mampus dari nak menjatuhkan maruah aku... tak ada kawan pun tak pa la... Dah alang2 nak diamkan... diam terus... ko teruskan kegiatan ko tu...bukan tak biasa pun ko buatkan... tapi betul la u all... aku dah buat kesilapan besar dlm hidup aku... dan aku nak semua ni berakhir di sini! Di saat ini!

Esh... aku harap dia ni kena panah petir pun bagus la... bagi hangus!

Tuhan je tahu betapa sakitnya ati aku... bukan sikit salah dia ni... dia bagi pakej!!!! pastu poyo buat tak tahu apa-apa... eee geramnya!!!!

Apa nak buat kalau geram?!

Yah bagus... shopping!!!!!

Sayang... jom kawin... uhuhuhu...


Post- Mortem,kasi lapor

5 comments:

tiffany said...

memang sengal sangat kalau dapat kawan yang melampau cenggini... me too baru je ade crisis ngan somebody... thought of settlekan secara aman but turned out the wrong way... and she made her decision by putuskan kawan and persahabatan... i'm speechless but that's the fact, macam2 perangai orang ade kat dunia... ape yg penting, be tough, be strong, and just keep on wt ur life...

jom kawen.... heklhek...

okla cida, dugaan ni dalam bulan pose, kalau kite sabar kite jugak dapat ganjaran pahala yg berlipat ganda... ok dear???

Suki Cida said...

tiffany - ya ampunnn mmg sakit jiwa! org macam ni buang je dlm sungai kelang shieda...pasal kawan u tu gilo ke apa... heheh tapi this case i rasa i gilo pun tak pa la... sebelum menyesal jauh...

thanks for drop by yeh...

Deqna said...

isy isy.. teruklah kawan cam nie... walaupun saya tak tau citer yg sebenarnya.. apapun cida sabar yer..

Unknown said...

ishhh...garangnye...

sabar2 ye...tp jom shopping!!!!

Suki Cida said...

deqna - paling teruk... betul frust dengan apa dia buat... kalau boleh i tak nak jumpa dia walau dalam mimpi sekali pun

elly - jom elly.... jom