Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 3, 2008

Anak teknologi

~Iklan sebentar tuk update raya story ok!

Budak2 sekarang mmg advancekan? Aku rasanya nak tahu pasal game semua ni umur 20 tahun kot... kalau korang Tanya aku Uno, snake and leather, donkey, pne happy family, aku mmg terror!

Erm... FYI,kan... Mira dengan Mirin request aku bukak FACABOOK ok tuk diorg! Giler advance... padahal mak cik dia terkedek2 lagi nak explore Facebook tu


Dah tak main board game dah... semua heboh dlm game dlm hanset...
Naufal la paling teruja... tah apa dia jerit...jerit tah.... iyok je la ko yek nopal!


Apa yang aku tengah buat dengan dia ni yek?




Dia suruh aku buat account facebook tuk dia jugak! Hahaha kalau itu yang naufal request, mampus aku ok! Dia pantang Nampak Laptop atau PC... Giga...Giga... yang ado anak lelaki tu tahu la yer tak Giga tu apa... Ultraman Giga... sibuk suruh aku bukak YOU TUBE!!! Sebab nak cari Giga... memula tu tak pafam la jugak dia merengek2 suruh bukak Giga...lepas mak dia translate Naufal nak tengok ultraman... baru la aku faham... Giga?! Uhs... Ultraman berapa Giga tuh? ahahaha




The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

betol2..
budak2 zaman sekarang...
umor 6 tahun pun dah pndai tanya laptop iKHMAR ni ade game ke x...? Haiyo~

Suki Cida said...

ikhmar - tu la... advance budak sekarang... ikhmar pun apa kurangnya... umur macam ikhamr dah ada lappy sendiri...akak ni... ni baru ni ha beli lappy... kuikuikui