Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 3, 2008

Malam Raya - Prelude

Heheheh... ari tu aku kata nak buat blog secara live malam raya... tapi haram! Dah happy jumpe sanak sedara, aku lupa nak menulis... sian org kat Canada tuh...pasti menunggu cerita ku,kan!?

Tak pa... marathon ni aku update... bacalah sampai muntah ok angah!!!!

Apa aku buat tu? Heheh jangan betulkan computer anda, sebab aku masak redang ok! Teror tak? Rajinkan aku?

Jangan percaya gamba kat internet you all, sbb aku tukang KACO je.... kuikuikui... mau semua raya kat sepital raya tu kag kalau aku masak...kuikuikui


Ada siapa berkenan nak buat menantu? Wahhhh promote gitu... semua dah kena tembak, penatkan? So ni la gara2 ikut mak dengan ayah... kalau aku tahu aku ikut pidah dengan shaiful...diorg memang saja nak elak buat kerja... dekat buke baru muka nampak!

“Mak long turun dapo?!!!” Dia pun terkujat kot... heheheh

Pak sedara melayan anak sedaranya bermain game... poyo la ko Herry Boy! Sajer tak nak tolong aku... hahah tapi macam aku cakaplah time ni semua tunggu nak buke jer... maklum la last posekan?

Tak pedulikssss... nak gedik jugak!!!!


It time!!! Count down je semua ni!





Makannnn time... malas nak snap sesatu... maklumlah dah tibe masanya tuk kita makan ketupat, lemang!!!!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

akak..
hehehe, bukan nk bangga diri...
tapi memang agak bangga lah. Coz iKHMAR dah khatam baca blog akak dari bulan March sampai yg terkini..Hahaha! Sangat bangga coz stakat ni baru 2 org yg iKHMAR dah khatam mmbaca.

Suki Cida said...

ikhmar - OMG!!! fanatic tul la ikhmar ni... boring tak baca? time kasih... ni kena bagi hadiah ni kat ikhmar ni... komen banyak2 yeh