Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 10, 2008

Award From Hanim

Ms Hanim telah menyumbangkan award ini pada aku... chewahhh vangga...vangga loooo.... lalalala

happy oooo... thanks Hanim... kalau bagi betul2 lagi alrite... tak ku letak sini... makan bagi perut konyang....


So time la award ini yah... jeng...jeng... kali ni special la... aku bagi kat 'MINISTER OF HALF BLOOD PRINCESS'... yakni mereka yang mengikuti blog aku yang seberapa ni... tahu tak siapa minister of half blood princess ni? Tu kat tepi side bar aku ni.... kira org kuat aku la ni... chewah.... Jadi menteri2 besarku... sila la ambil anugerah ini ok! Beta anugerahkan darjat kebesaran ini pada kamu, kamu dan juga kamu yer....

Sayang korang :)


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Hasra_Razali said...

saya yg menurut perintah tuan puteri :p

iKHMAR said...

Kak...hehehe, cume nk ckp yg iKHMAR byk belajar dari blog akak.. Esp entry yg lepas geram (tajuk:aku saaaaaaangat geram) tuh. Fuh, lega lah!! trimas akak Suki Cida.. =p