Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 10, 2008

Kecohnya!!!

Bakal mak mertua aku ni very the kecoh tau... sibuk je nak tanya bila aku nak kawin.... wahhh boleh gitu?! Cube tanya aku "Bila lu mau kawin dengan anak gua tu?" Sedap sikit aku dengar... sejuk sikit hati panas aku ni kan?!

NgehNgehNgeh... banyak la mak mertua aku,kan? Mak bos aku ler... kelmarin sebenarnya citer ni... tapi buat aku nak tulis entry ni sbb dia dok ulang benda yang sama... kecoh arrr.... anak ko pun belum kawin la mummy... hahah dan dan mummy yek...

Waktu nak buat air, terserempak dengan dia dekat pentry...wa nak lari tak leh... so bual la...

Dia :- Akak.... bila mau kawin

~Akak oooo dia panggil aku... spoil la... baru nak veranggan,kan?

Aku senyum je la...nak kata apa... harap dia boleh diam la,kan? Tapi tak daaa...

Dia :- Bila kak?!

Suara dia very the nyaring ok! aku tak soke!!! tapi takkan nak kurang ajarkan?
Aku :- Tah la Mrs ***, i pun tak tahu bila mau kawin.

Macam aku cakaplah, soalan2 ni automatik otak aku tak leh generate,kan?!
Dia :- Eh itu kawan awak tu... hari tu datang tu... dia bukankah?
Aku :- Oh itu kawan je la Mrs How...
DIa :- Kawan? Ayooo he seem serious ma dengan you...

Poyo! Poyo! Poyo! La ko!!!

Aku :- Eh ur daughther and you son also still not married wat....

Hambik ko!!!!aku tersenyum setannnnn ooooo....dia senyum2 pastu kuar... pastukan you all tak habis kat situ... nak balik dia gelak2 dengan kawan aku may tu...

Dia : Ah May... ching chong ching chong... AKAK... chong..chong...chong... MO BOYFRIEND wooo"
Mengata aku la tukan? aku pandang May, dia gelak2...
Degan pantas dan cepat aku kuar balikkkkkk

Semalam sama jugak... nak balik dia bual benda yang sama... aku tahu sbb AKAK, MO BOYFRIED... aku tahu la MO tu bererti 'bukan'...

Tention aku ok! to futher question pls... bengang tul...




The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

zbelleza said...

eh tak sangka eh deme pon gossip sakan yer..sib baik akak paham sesikit yer..hampehss jek..

Suki Cida said...

belleza -aah la rasa nak bom je mulut sekor2...wakakaka