Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 31, 2008

Baju baby lagi!?!

Aku sedih ni you allz... sangat sedih tau.... lepas makan ingat nak la cari seluar aku... akukan dah giler warna2 ceria ni, so ingat nak sambar la satu baju warna kuning ke oren ke,kan... pastu seluar kerja 2-3 pasang ( mak aiii ) banyak yek? Maklumlah akak dah gumukz... seluar ketat2 rasa, so nak beli lebih ar...

Ini la padah bawak mak aku ni... padahal bukan beli kat baby deparment punkan? aku carilah seluar kat FOS... banyak benor best buynya... sekali mak aku dah nampak baju baby sehhhh...menyinggah la kat situ... apa lagi kalau satu RM 13, dua RM 20 ambik tiga tuk RM 24... kalau korang rasa ambik mana? Mestilah 3 sekali gus...

Mengila! Sampai aku lupa nak beli seluar dengan baju aku... join sekali mak aku ok cari baju baby! Bengkok mak long ooooo! Masa lah tak cukup... lain kali nak shopping, shopping pepagi... kalau malam ini la jadinya... 3 jam cari baju baby je... :(


Dalam tak mo beli tuk bulan ni, aku sambar jugak tuk Rayyan... ambik ko! Ni hasil pembelian aku tuk Rayyan...

Mak aku dah over dari aku, biasalahkan... beli tuk cucu, beli tuk sorg lagi... anak Zy pun dapat you all... mmg mengila baju baby pompuan ni...bervungga-vungga... habis la anak ko ZY... nasib baik ok mak aden tak suka nak pakaikan baby reben2 kat kepala tu, kalau dia minat mau kepala petom (bukan nama sebenar) jadi pasu Vungga.

... For Rayyan...


... Tak lupa tuk Petom, from kak tipah...



...Satu tuk Petom satu tuk Rayyan...
Baby Gap! Wowo sangat mengila ok!Dua RM 16... yah! mmg tak supprise... aku nak bagi tahu jugak hargenya! Teruk you all aku kecik2, aku paw Zy... dia lak suke benor bawak aku jalan2,kan... so apa lagi paw selagi bole oooo... so ini la masanya balas... tuk angah, waktu dia dpt anak, aku sekolah lagi, bawah umur walaupun aku peringkat Degree waktu tu... so angah kalau nak mengandung sekarang!!! wakakaka....cit dia kat Canada... oklah aku kumpul satu kontainer rasa2 dah penuh hanto kat sana... muahahah... satu taman umah dia pun leh pakai...
Zy mmg dramatik sikit... heheh bagi dia melalak kat sana... wei Kak Zy mai dtg KL la... baby fair nanti borong habis2... masa tak sempat dah ni... kuikuikui (sajer bagi tention)... oklah... gtg nak buat kerja
Psstttt kengkawan boa aku away for 9 days... hiphip hureyyyyyyyyy!!!! ~ bebaskanlah aku dr penjajahan...hahahah

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Me, Mrs Taj said...

dh gile bj baby..akak bl plak nk kawen pastu ada baby?? huhuh (jgn mare)

Unknown said...

asik beli baju baby org jek..
awk tu bile nak buat baby lagi ekekeke

Hasra_Razali said...

9 hari tu bos away...leh la kiter jenjalan ek nnti...

iKHMAR said...

hahaha..
kpale jadi pasu bunga..memang lawak! wAKAKA!

AzuraNizam said...

baik betul ada auntie mcm suki nie..asyik belikan baju jer..nanti zura ada anak..suki jadi auntie anak zura yekkk..

Deqna said...

cantik baju gap tuh..untunglah si rayyan tuh... mak sedara, nenek, sumer syg dia tuh..