Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 31, 2008

Pizza hut for dinner

Semalam mak saya tak masak... sbb DIA ada open house lagi malam semalam... alasan tak boleh nak di terimakan? Boleh pulak dia kenyang sengsorang? Bila aku tanya, habis kitaorg?

"Tak nak ikut siapa suruh?" Esshhh mmg aku doakan open house tu tak jadi,kan? Padan muke ibu, aku gelek2 depan dia! Muahahah... Tapi Pidah beli Pizza Hut! Sbb dia risau la suami tercintun dia kelapaaran... dia pun malas nak masak... so sbb tinggal familykan, jadi menunya pun begini la... yang ni nak makan ni... yang tu nak makan tu... so saya happy...

Ok ibu jalan bebaik yek... makan kenyang2... wakakak dasyat setan aku ni... cari pasal dengan mak sendiri.



Pilihanku tentu sahaja...peperoni delight.... yummm sedap u all... satu lagi Royal Masala.... tapi tak dpt makan sebb perut ku kenyang dan diorg dah sebat daaaa....


Bangun pagi ada 2 keping lagi... bawak gi opis makan sorg2? Nak kongsi? Tak mo beli sendiri.... wakakak

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

ღ lienurulz ღ said...

slurrpp!!shedapnyer pizza..
pizza kat sini xleh mkn..huhu

MahaSayang said...

hah, nampak tu pizza lak...tensen-tensen...ko makan tu..ingat2 la kat aku ok......

Unknown said...

br smlm ckp ngan Cik A nk mkn pizza...
aii ngidam nih..kecurr

Unknown said...

wakakakak
camne nak kurus ni...
kroje makan jek ni ekekeke

Hasra_Razali said...

Pizza....yg hasra leh terima nyer adalah sup dia ajer..yg lain tu bkn tak leh terima ler..tp...cm DOMINO lebey masuk kot..:p

p/s: eh eh ada cida tnya ke? yang yer2 nk bagitahu yg mana hasra leh terima? hahaha...

iKHMAR said...

wah..,sedap gilossss!

zbelleza said...

byknyer kak sampai 3 kotok tuh..hurmmm