Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, October 11, 2008

Barang tuk baby

Barang ni dah lama aku dengan mak aku beli... last sunday i guess... tapi lupa la nak post entry kat sini...macammana leh lupa yek pasal benda ni... macammana nak jadi blogger yang tegar macam ni... haiyakkkk

Lepas tengok umah pidah ari tu, kita terus ke carefour Klang... first time kat situ... keji murtad aku ni...lama dah benda alah tu bukak, aku baru jejak...

Tujuan gi sana sbb pidah dengan shaful nak beli TV... maklumlah rumah baru, alatan umah pun baru ar... tapi stok Tv yang depa nak tak do ler...

So menyinggah kat sini... Pidah dengan Shaiful tak la excited mana... tapi mak cik dengan nenek baby dah giler tak tentu arah ok...so aku belikan baby comforter... RM 80 Hinggit.... wa kalau suka wa tak pikir harge... tapi kalau lepas beli, menyesal... tak pa, anak buah pertama... masuk kedua... pakai je pakai barang yang pertama... kuikuikui

Cute tak? Mak long pilih... Mama dia kalau tak suke... sila beli sendiri... ni letak kat umah mak aku je... aku leh pakai... wahhhhh kan dah syok sendiri...

Mak aku beli apa tau....


Cute yeh

Ni si pidah beli... selimut tuk anak dia...

Heheheh... Zy apa lagi... tarik laki anda ke kedai baby yang berdekatan ok... harus ooo.



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

No comments: