Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 28, 2008

Hadiah Si kecil

Ok misi mencari hadiah barang untuk Naufal dah beres, sekarang misi mencari hadiah anak buah kawan aku... siapa kawan aku tu? adalah.... tak usah ler tahu tak penting.... muahahah.... ~biar la rahsia....~ tetiba jerk mud Datuk Siti kuar yer...

Ni mmg tak leh bawak mak aku... di ulangi, ni tak boleh bawakmak aku ke baby department ni... ada jugak dia berkampung kat sini....

~tetibakan aku rasa aku ni kurus la jugak yek... wahhhh tetiba~ cari... cari... apa nak bagi tuk buak baru lahir ni?

M.I.C.K.E.Y M.O.U.S.E erm... simple sangatkan... nak ambik ati mak mertua mestilah harus gune teknik racun berbisa... wakakak ingat diorg ada heran ke? Opppsss terbelih sudahkan? Tak pa bagi korang pikiqoooo siapa? ngah...ngah...ngah penderaan mental... suki dah mule la tuh!

...Ok this cute enuff, Pooh...

... yang mana satu menjadi pilihan? Dua-dua cantik...

Should buy for Rayyan and Petom satu... Petom aku minat ladybird... kihkihkih... bagi mak dia fobia sikit...kecik2 suka ajak aku tangkap ladybird... biar seriau the ladybird became her daughter's bestfriend....wah tetina aku ni! tak ada kena mengena langsung... silap2 mak dia masukkan anak dia dlm balang bila anak dia pakai baju ladybird (like she always do....) tetibakan terpikir nak bela ladybird waktu tu...

Ok enuff merepek!

... Didi and Amirah...

Syok bawak Mirah sebb dia suka ambik gamba aku... hahah... bagus2...sampai flat ooo bateri camera akak dik!

... ok i choose the blue color, for blue boy...

Amirah and Didi pilih yang kuning... so hati actually tetap nak ambik warna biru... sebb according to both mak nenek tu, dia kata Poohkan yellow so ambik yellow je la... biru macam pelik je. Tapi Amirin is boy,kan... maka kita ikut pilihan dia la...

...Mira yang tak puas ati sbb aku ikut pilihan abang dia... muahahah....

Ok aku tengah sakit perut giler2 pasal peyed pain aku ni... biasalah macam org lepas bersalin sakit dengan bisanya, i hate that! So aku suruh Didi yang bayarkan... aku nak cari air makan ubat...

...Didi yang mengediks...

... Didi yang beratur membayar...


... Sheshai abang sbb tolong mak long pilih yek...

Ok... Misi hadiah org dah beli... sekarang kita serang kedai tuk diri sendiri.... mohhhhh


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Me, Mrs Taj said...

nk carik brg untuk anak org pun akak dh pening..mcm mn la nnt nk beli untuk anak sendiri? mesti naik gilaaa...hahahaha

iKHMAR said...

Fuh, WAJIB utk diri sendiri...
btol x??? Hehehe

Suki Cida said...

Mrs Taj
Sbb anak org akak pening kepala... anak sendiri apa berkenan sebat je...
Ewahhhhhh

Ikhmar
Ya betul!

zbelleza said...

diri sendiri tuh semesti nya mmg ader kan..:P..terapi la katakan..keh keh keh

Suki Cida said...

zbelleza
Oh yang tuh wajib oooo