Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 28, 2008

Misi Mencari Hadiah

Semalam Birthday Naufal anak buah aku yang comel tu,kan...

...Happy Birthday Naufal Faris...

Jadi sebagai mak sedara yang sangat baik hati, kita blikan la hadiah tuk si birthday boykan... aku + Pidah + Shaiful berkongsi la duit tuk belikan sesuatu tuk si kecik ni... so semalam misi mencari hadiah bermula.

...jom folo...

... Pilihan pertama...

Seronok tul tengok permainan budak2 sekarang... aku nak belikan Naufal Bem10... tapi Mira dan Mirin cakap Naufal masih tak pandai main gajet2 ni... dia masih main kasar, campak2... so aku pun terpikir jugak... ermmm terus pencarian...

Wah aku yang excited tau... erm poning kepala mak cik... mana satu yek?

Mcm berkenan ni ajer.... ermmmmm

...Ben10, harge boleh tahan,cume sesuai tuk budak yang berumur 4 tahun ke atas...


So kitaorg pilih....


So ni hadiah Naufal... ingat nak beli satu je... tapi pikir pulak kongsi 3 org takkan barang murah pulak...

Eee murah2 pun satu je RM 40++... oklah kan... sekali sekala... setahun sekali...

...Pedang Power Rangers Rm 44.90...

... Power Rangers Mask RM 49.90...

Tak tahu la apa yang Naufal suke... hope dia suke ar... walaupun aku rasa permainan si Naufal ni semua dia ada...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

wah...
ni yg rasa nk jadi mcm Naufal blek ni...nk main Lego blek...Hehehe~

Suki Cida said...

naufal dah tak main Lego daaaa... dia minat action kartun... zaman ikhamr dengan akak jer gilo main lego... hehehe..akak pun rasa nak jadi mcm bebudak sekarang

ღ lienurulz ღ said...

skang dah memacam mainan bbudak nih..
siap duit jek..
kita dulu balik2 anak patung jah..huhu

Suki Cida said...

nurulz
tu la... bengangkan... anak nrul best ar!