Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 15, 2008

Kouvo San

Aksi si Kouvo pulak... buang tebiat la dia ni... lepas sekoq, sekoq buat hal... korang tahu tak semalam aku balik, macam biasa handbeg aku atas meja makan. Fav Spot aku letak handbeg... dasar pemaleh... mak aku selalu campak kalau dia nampak...

And Handbeg aku pulak selalu terbukak je... maklum la... bila kuarkan hanset ke camera aku malas nak tutup... korang tahukan beg CR aku besar gedabakkan? Sekali aku tengokkkkkkk



Amboi sedap tul ko tido dlm beg aku kouvo?!! Tengah lena di ulik intan, aku ambik gambo je dia bangun... tak kelip mata tengok camera...

Lama jugak dia tido... aku biarkan... dlm sejam macam tu tengok di bangun, dengan slumber dia masuk kepala dlm cawan minum air Milo didi... padan muke... letak situ lagi... tanpa sebarang amaran dia minum korang.... hahaha rasakan! Semua gelak.... Membesar la ko dengan sihat KOuvo... kucing pun suke minum Milo ker? Kepelikan aku

Ok tak ada citer apa, citer pasal tucing... korg layannnn je ok!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

Wah...
Kouvo giler punya lawak!!
Wakaka..mcm2 kan perangai kucing ni. Siap msuk kepala dlm mug lagik!! Hehehe..lawak! Kucing iKHMAR plak suke tdo dlm mesin basuh!!! Huhuhu

Suki Cida said...

ikhmar - hahah tido kat mesin basuh... ooo bahaya ooo... kena tengok selalu ikhmar... mati jugak kucing ikhmar.

zbelleza said...

ha'ah kucing kat umah pon gitu..pantang lepa jek air..mesti diminum nyer..hohoho

Suki Cida said...

zbelleza - so cute.. ambik la gambo... seronok baca gelagat kucing ni