Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 14, 2008

Keropok Lekor

Waktu Abang Nizam beraya umah aku, dia sempat bagi kitaorg keropok lekor... maklumlah Isterinya org Terengganu... oh Fav aku tuh... thanks Kak Nadiah and Abang Nizam...

Balik kerja semalam minta ibu goreng keropok lekor, tapi ibukan tak sihat... so kenalah akak turun dapuq... hahahah....

Keropok lekor yang kecut...

Potong kecik2... aku suke tebal2... sedapppp...

Aku tunjuk rajin di dapur... hahahah nak bagi perut kenyang kenalah buat sendiri. Bising la pulak mak aku nanti... nak memerintah lagi la dia menjerit... uuhuhu.... sakit2 dia pun banyak lauk dia masak... cayalah...kalau aku la sakit, gue goreng teloq jer... nak kuah tuang kicap.... tak kuasa nak masak... keji giloz aku

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Unknown said...

phewittttttttttttt
syeksinyeeeeeeeee ekekekek

Suki Cida said...

ena - hahah... tu sbb cober tu... kalau idok... lagi la..

Ayen Giggs said...

Peberet ayen tuu...klu pegi pasar mlm kopok memang x miss tp ayen suke yg nipis2.

Suki Cida said...

ayen - ha! bz betul lepas raya... tak coment langsung ingatkan dah boring dah masuk umah cida ni... kuikui... nampak ena je rajin mengomen...

nipis tak puas makan ler... suke tebal2... bior letih mengunyah...

zbelleza said...

me like kopok lekor too..hohoho..same cam akak..suke tebal2..hikhikhik

Suki Cida said...

zbelleza -sedapkan?