Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 14, 2008

123 Greeting card

Mak aku dah belajar setapak lagi... thanks to ANGAH RAUDHAH.... nasib baik jauh kat sana... dia anto Ecard kat mak aku... excited la org tua tu... over...

Tak pa... nasib baik mak ok! Mmg suka la dia tengok animation card tu... kalah bebudak mak aku ni... dan dan dia suruh aku ajo...

Oklah ajo... siapa nak ajar lagikan? apa lagi kalau tengok macam2 card boleh hantar,kan... Ok! Aku tahu ada yang reader cakap mak aku lembab! Terhegeh2 baru nak belajar internet ni semua... Pedulik la kan... mak korg pun kalau tak jadi wanita kerja aku rasa satu batch dengan mak aku je... dan biasalah mak aku ni dia terlebih excited bila adik2 dia hantar email la ecard la... macam2 ar... mak cik2 aku dengan akak sedara aku pun suke bebenor melayan... so hasilnya? Ganggu mental telah berlaku di sini... kuikuikui

Tapi tak pa... janji dia happy... bagi dia tengok dunia luar sikit walaupun duduk umah je,kan? Bapak aku jeling pakai ekor mata je...hehehe... Vangga or mak aku... so next year, bithday tak payah la dia sibuk ajak aku cari card! Letih you all... aku yang selalu jadi mangsa sbb adik dengan bapak aku mmg malas nak layan... heheh...

Aku yang sabar menanti oooo

Mmg dia tak kasi chance ok! aku nak update blog weiii tapi tak pa... bagi peluang... dia tulis mak aiiii penuh protokol dan ayat tak boleh bla...

Dari aku tido, bangun balik, dia still karang ayat tul satu card... kuikui... tak pa ibu... pelan2... biar lambat asalkan selamat... hahaha....


Dua generasi yang berbeza... tapi berkongsi perasaan yang sama... betul ke ayat? belasah je la

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

iKHMAR said...

Wah...anak mithali kak SUki Cida ni erk....

Anonymous said...

kak suki ngan mak mcm member2 je kan..
suka baca entry pasal mak kak suki ni..
nurul dapat rasa taw...
sbb dah pernah layan mak sndiri mcm tu..huhu
sampaikan salam kat makcik..hehe

Suki Cida said...

ikhmar - heheh alhamdulilla...

nurulz - yer ke.. mak kak suki ni ikut mud jugak... kalau dia nak gurau dia gurau jadi kawan... kalau dia mengamuk... hambik! sorg pun tak berani... tapi nak nampak dia marah jarang ar... ok nanti akak kim salam nurulz kat dia yek

Anonymous said...

nanti angah nak email ibu, suruh buat facebook, haha... terus lappie akan menjadi rebutan ibu dan anak... hahaha

Suki Cida said...

Angah yang tak berapa cute - hahah mmg lagi la tak ada kerja dia tuh... kihkihkih...