Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 5, 2008

Moh kita ke Kota Singa

Jom you all ikut beta beraya di Kota Singa

Lepas je beraya kat umah Kak ina, kitaorg pun gerak la gi Spore...bertolak dr Melaka dlm pukul 10.30 pagi. Aku ikut Pidah dengan Shaiful, meanwhile my parent gi satu kereta... terpisah kejap beta dengan ibunda beta... wakuikuikui.

Trafic bergerak lancer sepanjang jalan ke Utara... syokk ooo aku tido, maklumlah ai bangun kul 530 pagi tadi... pastu perut lak buat halkan... so tido je la kat belakang.

Kawasan gelang patah menghala ke Tuas sangat clean ok kengka

wah... wah hati dah berbunga2 la... maklumlah nak jumpa org jauh,kan... we all sampai Gelang patah around 130 pm... actually dr Melaka ke Singapore ambik masa 3 jam jerk...tapi adik ipar aku bawak 80km je... tu yang lambat tu... uhuhuh...tu yang sampai 130.

Dalam sejam lagi dah leh sampai Singapore....happy! Happy ok!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Anonymous said...

Mak! 80km tu mcm highway kat spore... kat north south highway ni bawak ler 120 ke.. 140 ke... -ZY

Suki Cida said...

zy - tahu tak pa... hehehe... aku tido bangun balik pat malaysia lagi...kuikuikui... he bit worried about pidah... takut la sakit ke apa kalau bawak lelaju... hahaha... tapi aku dah tak sabo dah time tu