Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 5, 2008

Yishun

Sori gamba kali ni kureng sikit, maklumla bateri kamera buat hal habis la pulok! Tention akak... padahal before kuar jejalan ZY dtg uma nenek aku... erm nak bual member dok bz makan ayam goreng... malas aku nak kaco org tengah mengidam ni... uhuhuhu.

Lepak umah nenek dlm 3 jam, lepas t uterus ikut mak cik aku jejalan umah sedara mara... umah pertama yang kami jejak ialah umah atuk sedara aku kat Yisun. Datuk ni kira abang nenek aku la... kesian dia usur. Dulu dia banyak bantu aku... eh aku dpt lessen dia sponser ok... dah la aku jenis lembab... 3 kali baru dpt lessen ok! Bagi mereka yang pandai bawak kereta tu, bodo2kan diri anda, sbb nak kira aku mmg tahu bawak kereta sebelum dpt lessen... action sangat... padan muke aku,kan?

So ni ada la gambo yang kita ambik kat Yisun... aku rembat camera sepupu aku...uhuhu.. menyesal oooo tak charge bateri camera!


Cozen... dan mak cozen... heheheh... mak lang aku ni nak join je bebudak mude... heheheh




Uhuk! Gamba aku wajib la kannnnnnn.... aku tention sbb aku tak leh makan, perut ku meragam

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

Alahai..
siannn nye x dpt mkn...
huhuhu~

Suki Cida said...

ikhmar -aah la ikhmar... time org sedap melantak, akak dok one coner puasa :(