Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 30, 2008

Open house lagik!

Lepas dr open house umah abang Nizam dengan Kak Nadiah, Fidah ajak gi open house umah kawan baik dia dekat Klang... umah terbuka kawan dia dah tertutup dah bila kitaorg sampai... semua guest dah habis dtg and kita yang terakhir.


Jangan tak tahu malam pulak ada lak open house... open house ke? I prefer to call it as RUMAH BERBAYAR!!!! Bak kata Puan Ena yeh Ena... umah berbayo...ok tu nanti aku cerita.

So sampai umah dia dlm pukul 7 malam... sungguh tak hormat terjah umah org magrib2...bawak pakej family lak tuh... sungguh tak sopan...family siapa tak tahu malu ni?


...My parents and tuan umah...



Tuk pengetahuan korang.... sekadar pengetahuanlah kan... bapak aku kawan dengan bapak kawan pidah tu... sekarang anak dengan anak... tak lama lagi Rayyan dengan anak kawan pidah ni jadi kawan semolot... maklumlah dua2 tengah mengandung... elok la tu anak kawan pidah perempuan... silap2 boleh berbesan ~suka suki aku je nak kenenkan... muahahah...

Malas la nak cerita panjang2... layan gamba... aku explain sesikit bole?


... Laksa,popia goreng, nasik impit, puding...

Aku kurang minat laksa... so tak heran walaupun aku tahu laksa fav semua org... hahah adik ipar aku giler laksa ooo tapi tak makan, tau sbb apa? Si pelik tukan pakai tangan... wakakaka... takkan nak buat umah sendirikan? Uhhh tak reti aku pakai tangan ni... sesuatu je... ~haiyak.... flying kick dr Shaiful


Ai tekak omputeh... makan macaroni goreng jer... sedap ok... sangat sedap makan daging kisar yang banyak dia letak... nak tambah tapi tak larat la... tetiba tank mengecut so tak leh isi banyak2.

... Sate, Fav aku oooo....

Tapi yang best... kat umah ni ada buah rambutan... ada dua bakul dia letak atas meja...


Wwahhh aku tak leh tengok buah2 ni... lagi la rambutan mmg Fav ok! Aku memula segan nak ambik suruh Shaiful ambik sebijik dua... si mangkuk ni mmg nak kenakan aku, ko tahu dia bawak bakul tu letak kat sebelah aku... alamak! Nasib baik tak ada org tau, me and my family kalau tak jatuh saham aku... siap ko Shaiful... how dare you!


... Aku yang rakus...

... Anak terbuang...

Ko tengok anak terbuang siapa la nikan boleh tido dtg umah org... sungguh memalukan... ngeh...ngeh... ni ok lagik tido... memula tu lagi dengan mulut terbukak... tak sopan tul!


...Pidah and Ismalina...

Kawan baik... sehidup semati ni... tak lama lagi berbesan la korang... muahahah...


... Muke ku yang kekenyangan...

Timer kasih yek bagi makan... sodap...murah rezeki org yang buat umah terbuke ni tau...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

mai said...

besar la perut pidah..dh 5 bulan kan?mai dulu xnmpak pon mcm org ngandung...huhu

Deqna said...

wah gi makan lagi.... lagi nak abis raya lagi byk open house kan

iKHMAR said...

ihikssss...
kesiannye Didi tu...Huhuhu~

Suki Cida said...

Mai
Tu pasal... semua org cakap macam tu... 3 bulan dia dah nampak dah

Deqna
Tu la rezeki ... nak akhir bulan, ada open house jimat sikit.... kihkihkih

Ikhmar
dia ni tak payah kesian... mana2 corok pun dia leh tido

ღ lienurulz ღ said...

satay nmpak shedapp!!

Suki Cida said...

nuruls
Bukan nampak sedap mm sedap... muahahah dah rindu makann malaysia yek nurul? yeh yeh yeh