Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 7, 2008

Pungol beach

Tengok je la gambo yek you all....

Pemandangan dari umah mak cu and pak cu... i always ask... tu laut apa? Erm hambik ko Pak cu dengan mak cu bawak pergi ok...




NOTA KEPALA : Korang mesti kepelikan asal aku pakai baju yang sama,kan? Ok semua yang aku update adalah hari yang sama... so kita kuar merayap kat macam2 tempat...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

8 comments:

Suri said...

benci betol aku.. asal aku lama sket tak masuk blog ko ni, dah berpuluh2 entry. terkejar2 aku nak membaca! ahahahaa

Deqna said...

bape hari kat Singapore nie Cida? sonoknya jalan2

Suki Cida said...

suri- ko kata ko bosan kat opis ko... heheh aku update bagi ko baca... tiap 2 jam ada entry... sampai kul 5...hahah... ha, blog aku dah jadi umah dah ni...lepas kul 5 kira tutup kedai la...

Deqna - 4 hari je... hari pertama ke dua tak leh nak lari kena jalan beraya, hari ketiga tu yang macam nak rak jalan... so tak sempat nak jalan banyak tempat sebenarnya

Anonymous said...

waahhhh... cantiknye... so skang ni happylah u eh... alhamdulillah.... im vary happy 4 u even im not....

regards,
ipin:(

chempaka said...

amboi2 cik cida...sakan berjalan nampak??? sonoknyer diaaa!

Cam best jer membeli belah coklat tu..erk, takkan tak bwk balik sebalang dua bg kat org di sini..hikhik!!

pearl'E.J said...

punggol beach?? hihihi.... kalau tersalah sebut jerkk mesti jadi mende lain kan yang... :D

Suki Cida said...

ipin - life must go on... u have to move on... i doa u selalu happy... :) all the best

chempaka- tak la cempaka... banyak barang yang bawak balik coklat luper ar nak bawak

Suki Cida said...

pearlej - aah la kak ej... jadi pungkoq pun boleh... "punggung bitch" hahahah.... censored...cencored