Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 7, 2008

Sambung Shopping

Lepas kita minum petang, kita sambung shopping.... yang sambung shopping yang berduit ler... aku window shopping ajo....


Hanya mampu bergamba...malas aku nak ikut montot diorg,kan? Tak ada duit buat cara tak ado duit...

Jadi layan la diri sendiri... uhuhu siankan?! Boyperen ku... sian kat aku tau...

Pastu diorg gi kedai jam ni... mmg uniq la jam dia... hahah aku jadi pelik Cozen aku dengan mak cik aku ni dia ada minat koleksi jam... tak kisah jam apa pun, janji jam tangan... bukan jam dinding yek... aku tahu kang ada la mengomen nak kenakan aku tu...

Diorg tak kisah price... mahal diorg mampu beli apa lagi takat murah ni....nampak tu SD 10...
Hahah jam ni dah rupo trafic lite ok... hahaha...

Jam menjadi pilihan... glamor ok!

Ni org kaya ni... dia tak masuk kedai2 murah ni... hahah dia ingat duit dia selamat la konon... mak cik aku takkan lepaskan dia... berdirilah 10 batu pun pak cu...

Duit bang... duit... hahah lawak tul mak cik aku... macam mesin ATM je dia buat pak cu...

Pau... jangan tak pau mak cu.... uhuhuh...lebar senyum yeh...


Kami yang suke posing menghalang jalan org... heheheh



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

zbelleza said...

akak tak pau ke pak cu akak tuh..hiksss

Deqna said...

wah kemain yer jalan2 satu kota singa...

Suki Cida said...

bella - alah dia banyak belanja la...makan, tempat tinggal... patut dia pau akak... kuikuikui

Deqna - aah... sampai sakit kaki...