Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 27, 2008

Seriau...

Korang nak tahu tak? Tak mo tahu pun aku nak bagi tahu! Muahahah.... Aku selalu gune jalan ni tuk balik... and everytime aku lalu jalan ni and especially kalau stop kat sini... aku jadi seriau... jom tengok kenapa....

Korang ingat kenapa? Muahahah.... rasa2 ada apa kat flyover ni?Ermmm buat suspen ajoooo... mungkinkah ada hantu? wow!

Dapat lihat dengan jelas tak?

Heheh tahu aku seriau apa? Tiap kali aku berhenti kat bawah flyover ni aku bayangkan kereta jatuh dari atas... bole? hahahah larikkkssssss

Ini bukan dugaan... tapi betul aku selalu takut kot2 ada kereta, motor, lori jatuh dr atas.... esh minta la jauhkan?


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

Insya Allah...
jgn lupa baca doa naik kenderaan ye, manalah tau papehal nnti... Allah boleh tolong larikan dari bahaya....=)

ღ lienurulz ღ said...

isk..jgn bygkan yg bkn2 le akak oii..kte yg dgr ni pun seriau haa.

insya'allah,harap xde pape yg kta xingini brlaku.

slalu bc doa naik knderaan ye..:)

Suki Cida said...

ikhmar
Insya Allah ustazah... wakaka larikssss

Nurulz
Tula, kalau lalu sini je dok doa... sbb kawasan ni banyak lori kuang ajar... minta simpang lakan?

Suri said...

kat mana ni babe??