Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 10, 2008

Aku dan diri mu...




Wah tetiba jiwangkan? Apa hal? Buang tebiat?

Jumaat tu ada tetamu yang aku tak sangka2 muncul di hadapan umahku.... ermmmm sekian lama aku tak jumpa dia, rasa lebih dua bulan...

Diadtg umah, so tak sedapkan kalau bual kat rumah... so ajak la di gi makan...

Me... tahu kenapa tetiba posing macam ni? Aku tak sangka dia akan dtg cari aku kat umah... sepanjang jalan ke kedai makan,kan akak gelabah ayam... this time we nearly xcident ok.... tu yang muke takut... cuak tetibakan...dia ambik gamba aku....'Letak la kat blog awak tu'. Lu silap la bro, wa kaki blogging ar! mmg gue letak walaupun lu hanya perli... wakakak.

Tetiba nak makan sate kajang ok....so kita ke Haji Samuri...

... 15 batang Sate!...

... menyelerakan, yum...yum...

...Kuah sate, i like...

...my drink, laici...

... ngeh...ngeh...ngeh...

Mesti korang tertanya siapa mamat yang aku jumpa ni? Org dah dtg umah, anyway aku pun malas nak panjang2kan cerita... dia dtg pun cara baik, kita tak sentuh pun apa yang jadi, tapi bual biasa pasal diri masing2.... jangan ghisau kami hanya kawan biasa... muahahah... sesuai ke?

Erm siapa yer? Heheheh gatai!

Habis... oh sate dua cucuk tu aku yang habiskan... biasalah tank kecik dah naik medium saiz. Muahahah...


Dia dtg dengan tetiba, maklumlah akakkan dah tukar nombor phonekan? Dia dtg siap bawak aku hadiah lagi... terharu sbb akukan perempuan meteralistik... muahahah dapat barang je hati cair. Bla la ko suki.... tapi jangan ghisau kami hanya kawan...

Aku tak sentuh pun pasal apa yang terjadi antara kita. Begitu juga dengan dia. Banyak berdiam dan kita hanya berbual sekadar bertanya kabar dengan update pasal diri masing2.... as for him dia banyak baca blog aku, so tak ada masalah pasal tu... ermmmm...

Tetiba jekan rasa lagu ni sesuai... wahh tetiba.... jangan risau... kami sekadar kawan.... kahkahkah

Tiba saatnya kita saling bicara
Tentang perasaan yang kian menyiksa
Tentang rindu yang menggebu
Tentang cinta yang tak terungkap

Sudah terlalu lama kita berdiam
Tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
Memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

Chorus:
Duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
Perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu
Sesaat di keabadian

Jika sang waktu kita hentikan
Dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan

Meleburkan semua batas
Antara kau dan aku, kita


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

11 comments:

Anonymous said...

rs2 mcm tau je sp..
pak arab erk..
huhu..
kl slh mintak maap!

terliru tgk sate tu!
adush!
dh lm xmkn sate!

zbelleza said...

hheh..xpelah dia dtg pon cr baik kan..ape salah nyer layan cr baik kan...siapa tu kak?

tetibe jd nak kiah potpet..keh keh keh

Anonymous said...

sapa lelaki tu,ku tak peduli..
yg penting itu itu mmg mengancam imanku!!

Unknown said...

wakakaka
nak tergelak besar rasa....
jiwang karat gak cida ni ek..
ingat gangster yang amat ekekeke

Anonymous said...

sedapnya sate tuh..dah lama x makan sate tuh...isk3..terus sy jd lapa..hehhehee

Me, Mrs Taj said...

boypren ek????

Hasra_Razali said...

SUPRISE!

Suki Cida said...

Hanim
Lalalal... muahahh... no komen... tettttttttttttttt

Zbelleza
Seseorg dr masa silam... chewah... kawan baik akak dulu...

Idzaris
Yahhhh sila kunjungi sate hj samuri yang berdekatan

Ena
Hati perempuan ena... muaah. Sesekali jiwang tak apa... garang je org pun takut seh

Hani
Tulah kan? Baik gi makan... nanti kempunan

Hasra
I know! Suprisekan?

ღ lienurulz ღ said...

berjambang tuh..kacukan ke nih..
tinggi lampai lak tuh..

ikut firasat gue mamat ni mesti macho kan..
err...sape nih yerk..?!!:p

Suki Cida said...

Nurulz
Boleh tahan la... hahah

Suri said...

aku tau sape. apa kes? update aku nanti okeh?