Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 10, 2008

Kebulur!


Aku dah makan sate... aku rasa dah kenyang da... tapi tengok ibu makankan, nasik dengan sambal belacan, selera naik tau....

So mulala mengendeng macm kucing miangkan... Cik Tipah dah faham daaaa....

"Cepat ar nganga mulut!"

Siap bersyarat tau! Mencik...."Adik ambik gamba.... biar dia masuk blog dia.... pemalas nak makan sendiri...."

Eh akak ok jer... apa ada hal takat nak masuk muke sendiri dlm blog sendiri....

Air tangan mak tu sedap you all, sambal belacan pun ok je... akak layannnnnn.... sampai habis aku makan, sian Cik Tipah nasik dia habis dek gara-gara anak dia malas nak makan....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

11 comments:

Unknown said...

mak aii manjanye dia..
hahaha geli..geli...
waaaaaaa kiter pun kebuluq gak!!
bos mengotssss...

AzuraNizam said...

ala..manjanye..waa..jeles tgk mak suapkan...

Anonymous said...

hehehe...teringat masa kecik2 dolu2..:p

MahaSayang said...

cittt....dah boleh jadi ibu pun nak ngada2 lagi..kalau aku jadi mak ko...dgn pinggan2 tu sekali aku sumbat...hahahahaha ganazzz tak aku..
tapi takpelah...anak mak kannnnnnn

Me, Mrs Taj said...

waahhh dh besar pjg pun nk kena suap ke? ni blom berlaki nih..klu dh berlaki mesti suami suapkn akak tiap2 hari...aduishhhh

zbelleza said...

same mcm kite taww..kalo ader can nak mintak suap mmg takkan dilepaskan..keh keh keh

Anonymous said...

huhuhu. lama x tgk gmbr mcm nie. mcm xpernah je kot. mak suap anak yang besar. ahahah. tp bila lg nk manje2 kan.!

Unknown said...

manja la tu...
tp best kan mkn disuapkan...

ღ lienurulz ღ said...

mmg best bila mkn dr tgn ibu..
nurul kalo balik cuti,kaco gak mak makan tuh..
mak pun dah paham..suap je la.

Suki Cida said...

Ena
Tak pa mak sendiri :)

Azura
Alah en nizamkan ada, cida tak ada org nak suapkan,mak je la

Mahasayang
Sian kyra, boleh aku bayangkan kalau dia nak manja2 dengan ko b

Hani
Alah.. sesekali manja dengan mak, besar pun boleh dpt

Mrs Taj
Kalau dah kawin akak lak suapkan suami akak...hehehe

Zbelleza
Aahkan, seronok kalau mak suap,kan?

Sweet
Aah kang dah kawin sedih je tak leh mak suapkan...

Ellyn
MMg best, tanya anak akak... hehehe

Nurulz
Oooo dia pun manja yek? Seronok tangan mak ni kan nurul

Suri said...

jeles2 mak kau suap ko makan. aku kalau dgn mak aku, kena pura2 sakit baru dpt suap. kalau tak yg rajin suap aku kakak aku or bapak aku ler. hehehe