Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 11, 2008

Nasik Lemak Cik Siti Port Klang

Actually aku dah lama tau nak makan nasik lemak mak cik Siti ni... kalau yang dok Klang nak try nasik lemak ni dtg ar kat Public Bank, depan tu tiap pagi mak cik tu bukak! Mmg sedap you all... aku dulu memula rasa get addicted tau...naik badan lepas tu... so bila tengok pekembangan diri ni,aku terus ikut jalan lain so that tak bertemu dengan gerai mak cik ni, kalau jumpa confirm bagi signal berhenti tepi beli... so bila jalan jauh tak nampak so tak adalahkan....

Pastu baru aku nekat nak diet tau,ayah beli nasik lemak pagi sabtu tu tapi aku tolak bawak ke opis atau makan kat uma.Diet la konon... sekali kak Lynn ajak gi beli nasik lemak... oOooO terus pergi! Macammana ni?!

Hari tu aku pilih nasik lemak telo goreng jo... perhhhh lama tul tak makan. Sambal dia very the pedas ok! meleleh ayaq peluk dengan ayaq hingus aku makan....

Pastu singah mamak beli air teh ais, sbb aku ni jenis tak kuat makan pedas... kalau lebih dr limit je mula la minum air.

Sedap sungguh... kalau aku kawin, boleh daq aku bagi korg makan nasik lemak ni?! Buget buget! Sedap you all... dan satu lagi tu pun kalau aku kawin la kan? lalalala


Ok you all, aku makan dulu........

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

Unknown said...

terguda akak tgk sambal dia...
sedappnyeeeee

Me, Mrs Taj said...

suka nasi lemak bungkus daun pisang..wangi!!!

Anonymous said...

aduss..
lapo2!

Unknown said...

my peberet tea beng huhuhu
slurppppppppppp
nak sket!!!

ღ lienurulz ღ said...

nasi lemak satu..!!
woo..shedap nampak,yg pedas lagi layann..

Suki Cida said...

Ellyn
Kak mmg sedap... tak meyesal kalau beli...pedas

Mrs Taj
Akak tak kisah, akak lebih pentingkan sambal nasi lemak

Hanim
Jommm makan

Ena
Meh la sini... sedapppp

Nurulz
akak setuju.... sedapkan kalau pedas tu cukup