Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 11, 2008

Fidah!

Sampai rumah Pidah pukul 630 petang.... oh! Miss her so much... dah seminggu tak jumpa. Tetibakan aku teringat zaman belajar dulu...masing2 jauh oooOOoo.... Dah seminggu Pidah pindah,risau jugak, diakan baru baik sakitkan? So takut la dia buat kerja2 berat...

Oh tummy dia dah semakin membesar. Happy to see her, serious!

Posing sementara Shaiful turunkan barang2...banyak gila!

Me and Ibu... jom kita tengok umah dia... ari tu dtg sekali tak ada perabotkan? So kali ni diorg dah beli perabot, tak complete tapi oklahkan... for start... vangga jugak tengok sbb dlm otak aku set umah dia masih berselerak sbb dia dok panggil aku tolong dia kat umah sbb dia tak tahu mengemas....

Erm alasan je rupanya... dia kata dia bagi alasan tu sbb dia rindu kat mak aku.... si Shaiful dah kemas umah sikit2...

~kami adik beradik mmg gedik... jauh sikit dari mak dah mula tak tentu arah....

...Ruang tamu...

Penyewa umah sebelumya telah mencuri ril langsir! Sangat kijam ok!Dah terlopong macam tu... banyak barang yang sepatut jadi hak mereka telah di kebas bersih ok!

Dulu perjanjian mulut Pidah dengan owner umah tu, owner tu akan bagi include Aircond, heater, katil (tuk bilik ke dua), ais box... kira tu free gift la, barang tu pun baru, tapi yang menyewa umah tu dah angkut sbb mendapat kebenaran dr isteri si owner umah lama... tu yang jadi macam tu...

Nak kata apa, penyewa tu bukan mencuri, dah diorg kata ambikkan? So sekarang ais box tunggu baru, nasib baik dpt ganti... muahahah

...Dinning Table...

... Dapur...
... Katil @ master bed room...

Aku malas nak ambik gambar seluruh set, diorg susun jauh2 so camera tak dpt nak ambik semua. Tu nampak bantal2 tu... tu la bantal yang aku kata Pidah tak tido kalau bantal2 tu tak ada...lorat la ko mak ngah! Heheheh berkerak macam tu pun dok pelok lagi....

Ok yang buat aku dengan mak aku gelak bila tengok langsir bilik dia.... hahah sila gelak semua

... Ini lah fashion terbaru yang TAK TERDAPAT di pasaran...

... Pakai sepit je, jimat kos ooooo....

Perlu ke Ikea... aku listkan barang yang perlu beli jugak... sian dia...

Lepas dah komen, than kutuk sikit lebih kurangkan,aku rehat, makan, solat, lepas tu pidah minta tolong susunka few barang kat bilik study dengan dapur... so jap lagi kita cerita yek... sekarang, kita rehat2....

... Akak nak rehat sebentar, kejap lagi ada kerja daaaa...


... Tatak, nanti ko tolong aku temas ok!...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Me, Mrs Taj said...

klu eric leong dtg mesti dia mengamuk tgk langsir mcm tu..hahaha

Unknown said...

besarnye umah...
wahhh katne nak beli langsir tu ek muahahaha

ღ lienurulz ღ said...

teringat baru2 kawen,camni gakla..
langsir main sepit2 jah..
org kata baru nak mula hidup..hehe

zbelleza said...

hehhe..kira kreatif gak la tuh..;P

Suki Cida said...

Mrs Taj
Bukan takat botak, berlubang kepala dia heheh

Ena
boleh la... langsir tu kalau nak cida leh buatkan, hahahah...

Nurulz
Ha? oooo benda biasala ni yek? Ni gara2 tak well planning nurul. Main masuk je umah...

Zbelleza
Hahah creative ke? layannnn