Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 25, 2008

Roti nan

Entry ni malam sabtu punya cerita....

Kul 10 malam lebih tekak aku mula terasa nak makan roti nan cheese... pluss ayam tandori... yum yum... mak aku time tu dah tido... si didi pun dah nak tido2 ayam... aku paksa dia bangun teman aku gi beli roti nan... mak aku kalau pasal makan.... OOooo mata terus segar.... tapi ibu request tapau je... makan kat umah... kes masing2 malas nak tukar baju... maklumlah berkain batik... not me yah...

So we went to Bidayah kat depan umah aku ni... ramai jugak la, tapi demi roti nan ku gigih jugak suruh si Didi tunggu... muahahah....

Si sengal ni... sibuk je nak posing sama... muahaha... korang tengok rambut dia! Baru lepas color... macam dah kerja je... mak aku punya hal la ni... dia sponser... ingat aku tak tahu agaknya... mati2 kata duit Didi... mana dia ada hasil? Macam golden monkey kan? hahahah.


Tadaaaa.... cheese nan aku....

Biasala makan kat umah... dah liat sikit... tapi aku suke... terasa rasa kejunya... wow! I like....

Ni namanya tandoori bawang.... aku pun terkejut... banyaknya bawang... wakakaka.... ayam tak nampak...

Tadaaaaa......

Ok enuff gambar yek... makin tercabar rasanya... terus terjah... hahaha... so yang terliur gilah ke kedai mamak yang berdekatan...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Anonymous said...

sy terliuqqqq!!
harus cr gak ni..