Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 25, 2008

Perhhh naik hangin

Aku betul bengang ok! Bengang dengan si Didi bangang! Aku geram jugak dengan mak aku yang bagi sangat muke kat dia.

Mana aku tak hangin! Dia sms aku Sabtu tu nak tengok wayang dengan kawan dia... hello! ko nak pergi tu ko ada ke duit... kot yer pun ko tunggu aku dpt gaji dulu bole? Anyway bukan sbb aku belum dpt gaji pun, akhir2 ni dia dok kuar je... tu yang aku naik hangin... macam org dah berkerja nak kuar tiap minggu. Aku ni yang kerja ni pun tahu duduk umah bila tak kerja.

Yang aku bengang tu, mak ayah aku ni, bermuke tau... diorg ni bagi muke sangat dengan si sengal ni! Belajar tak nak, melawa je halnya... melawa lak tu dengan barang aku!!!! Sakit hati tak? Aduhhhh aku rasa nak rendam je kepala dia kat longkang!

Aku balik kerja aku tanya mana dia, mak aku jawab...dia kuar dengan kawan dia. Mak kawan dia hantar... perh darah dah naik kepala dah... belum aku bukak mulut mak aku jawab ~ Biarlah,inikan cuti sekolah. Sesekali nak kuar apa salahnya....amboi!

Aku pun tanya berapa mak aku bagi... mak aku kata RM 10... eh korg percaya ke mak aku bagi RM 10? Tu tak kisahlahkan...aku tahu mak aku cover dia...

Malam aku tengah mengupdate tetiba mak aku panggil aku....

Along ambik adik kat Jusco...

Ooooo hangin.... pandai ko kuar, tak pandai balik... aku dah mula mulut enjin turbo skyline! Pandai bagi dia kuar, nak balik suruh aku ambik? Ingat aku ni apa? Perhhh sangat sakit ati... aku buat bodo je... lantak la! Pandai kuar pandai balik... mmg aku sakit ati dengan mak aku. Bagi muke sangat...

Tapi akukan jenis tak sampai hati... aku sms dia maki 18 kati... dia call mak aku...
APA? Jangan mengada nak naik teksi... nak kuar dah ni. Hangin tul aku dengan mak aku ni tau... dia over confident kata nak kuar... si sengal ni mmg tak leh nak tegur... ingat aku ni apa... esh pat kan je kawan dia ada... kalau tak mmg dah kena maki oOooo...

Dah aku ambik dia kat Jusco, dr jauh aku nampak kelibat dia... pakai baju aku!!!!! Aku bukan kedekut ok, tapi dia suke pakai BAJU KERJA aku... korang tahu je la baju kerja aku macammana? Bukanlah yang kemeja bagai... alah baju2 yang aku suke pakai tu la... bukan main dia melawa! Baju kerja aku kan dah limited...(yerlah sejak pidah moved out kalau tak kongsi baju je) and pluss mak aku bukan sihat nak basuh baju aku... accessories aku semua kat bilik dia... aduh meroyan...meroyan...

Dah tu buat aku tambah hangin bila, dia masuk kereta bau perfume aku... aku... aku rasa nak smack down je si melaun ni! kuang ajar tul la....

Aku betul sakit hati... sbb setiap kali shopping, bila aku tanya dia nak beli apa, dia suke pilih benda mengarut, cap la, kasut la, benda2 hip hop... tak pernah lak dia offer nak baju macam aku... pastu dia rembat... esok aku nak pergi kerja, tercari2 baju nak pakai...

Tadi aku bising mak aku pun diam je... tahu salah... geram, manja tak bertempat... kalau kaki belajar tak pa la jugak... ni asal aku tanya kuar, paling tak pun gi kedai pun jadilah... mak aku leh kata dia nak kuar sekali sekala... nak je aku hantuk kepala si didi kat dinding... naik lemak... kang kalau mak aku suruh buat apa-apa mesti dia jadi kurang ajar.Tu salah satu sbb aku naik angin jugak tau... dia sebelum dpt janji mulut bukan main manis... kalau dah dpt, mak aku suruh itu ini mula la jadi kurang ajar...

Perhhh sangat lega melepaskan di sini... korg...layannn je.


Ok dah leh senyum :)

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

ღ lienurulz ღ said...

wah..akak dah marah..
hehe,biasala kak..bebudak muda skang nih..

nurul pun dulu suka rembat kak ipo punya..tp minta izin gak le..
kalo kakak sendiri,simpan terus le jawapnya..kui3

Unknown said...

tarik nafassssssss...hembussssssssssss

chill cida..
tu la dugaan anak solong cam kita ni...
pas tu plak yg lebih2 si bongsu...
mmg mkn ati...
apa2 pun marah je selagi boleh marah
kalu x dia wat lg nanti...
heheheh

Jay Baharin said...

fuyo garang-nyer org tu!!...selamat la abang2 ku tak garang mcm ni...hahaha...sabar...sabar...(tp kak ina dulu garang...lol)

Anonymous said...

da jd kak,cm tu la..
sm jek ngn adik sy yg last tu,suka pakai brg2 sy..tensen!!!


adik akk tu bp age?

zbelleza said...

sabo kak sabo...hiksss;P

mmg sakit ati kan org main rembat jek bj kita wpon adik sendiri..huuhuuhu..nak nak plak baju yg kita syg..rasa nak smack down jek..keh keh keh

Deqna said...

ala cida, marah2 kita pun tetap gak lah kita gi jemput gak kan?? kita serupa..