Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 28, 2008

Satu lagi kejadian bodo


Lepas gi LHDN, aku kena hantar cek ni kat Mitsui OSK... kat area Klang jugak la...

Punya sakit hati... kalau aku tahu aku tak nak pergi... aku sampai dlm kul 130 time org tengah makan... so turun tunggu kat dlm kereta... kul 2 baru naik balik....

Aku tengok kunci.. tekan bell kat luar, aku dengar ada org jerit suruh masuk... so aku masuk... OMG... semua lelaki... tak ada staff perempuan ke... bila aku masuk semua pandang aku semacam... so gi kat mamat kat kaunter ni...

Me : Nak tukar cheque...
He : Dari mana?
Me : N*******

Tetiba ada mamat ni menyampuk...

He 2: Ooooo mana si janggut?
Me : Imi? Oh dia ada kerja lain...
He 2: Lah... yer ke... you nama siapa?
Me : Shida....
He 2 : Shida? Ohhh mulai sekarang u ke ambik antar dokumen?

Diorg gelak ramai2... aku dah seram... semua lelaki aku perempuan... tingkat 6 lak tu...aku senyum je... lepas ambik documen terus la balik...

He2 : Hati2 Shida... jalan tu elok2...

Alamak si pendek ni... banyak cakap ar!

Nak bukak pintu tak leh lak... diorg boleh ketawa... aduh... cari suiz tu tak ada...

He2 : Kenapa Shida? Tak leh bukak ke? Tolak...

Aku tolak pintu still tak leh bukak... diorg gelak2... aku mmg tak ada mud nak gelak mau pun gurau. Diorg masih gelak2...

He2 : Perlukan pertolongan saya ke?

Bapak tul... memain yek... nasib baik mamat yang pertama tu baik hati...

He : Tekat tepi tu Shida...

Aku puas cari... apasal ko tak letak je suis ni bawah karpet tersorok benar....dapat kuar aku terus turun.... dlm hati MAY AKU TAK NAK GI MITSUI LAGI!!!!SURUH ABANG JANGUT!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

KiKiHanakO said...

laen kali bawk gnting potong janggut dia dulu..hhha

Hasra_Razali said...

leh lak dan2 tu pintu tak leh buka...

Suki Cida said...

Ladykiki
Hahah sepatutnya buat gitu je, sakit hati

Hasra
Aah mana tak sakit hati... kitani adalah tolak pintu tu...