Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 28, 2008

Berjumpa Pegawai Lembaga

Entry without picture agak bosan... tapi aku paksa jugak korang baca! Bukak mata besar2 cepat!

Aku sampai sana kul 11.45 macam tu... susah tul nak dpat parking....last2 parking kat private parking... yang sejam RM 2 tuh... apa nak buat... cina tu tanya aku mau letak sampai malam ke? Apa barang sampai malam... hehehe... tak sekejap jo... muahahah.

Aku naiklah bangunan yang aku tunjukkan tu... kata pegawai tu naik tingkat 1, than bagi tahu kat kaunter nak jumpa dia... so aku pun buat la...

Aku paling benci menyampah bila org nak kacau2 selenge ni tau... aku tak ada masa nak bergurau senda la... bukan aku perasan cun ke apa ke... tapi aku rasa tah nak bagi penyepak je kat org 2 ni tau... aku gi kaunter, so ada satu perempuan satu lelaki, tapi lelaki pakai uniform macam polis jerk... oklah aku bagi tahu nak jumpa mamat ni... perempuan ni poyo bz buat lawak bodo dia... boleh excited pakai stapler macam budak sekolah. Aku malas nak kacau org yang baru jumpa benda2 macam ni... nak kata budak aku rasa tua, nak kata tua, macam bebudak, Mira, Mirin agaknya relex je pakai benda tu...

Aku :- Bang, saya nak jumpa Encik Firdaus...
Polis :- Dari mana?
Aku :- Saya SHIDA DARI *******

Ok clearkan?! Dia pun panggil and suruh aku duduk...pastu dia panggil aku... aku pun datang la

Polis :- Tadi kata nama apa?
Aku :- Ha?

Aku pelik... baru tadi dia panggil nama aku...

Aku :- Saya ke?
Polis :- Aah nama awak la...

Aku kerut dahi... apa ni...

Aku :- Shida...
Polis :- Nama penuh... (Sambil tersengih)
Aku :- Rasidah Rusli...
Polis :- Eh bukan maksud saya nama pegawai yang awak nak jumpa ni...

OMG! Aku rasa nak tumbuk je muke polis ni... kau call En Firdaus mana tadi? Pastu tanya aku nama penuh pegawai tu? Dia boleh senyum2... punyalah aku sakit ati... punya jauh aku bangun, ko nak tanya nama...

Aku terus toleh. Malas nak layan org yang tak ada kerja nikan... dengar la suara dia gelak2... Oh Rasidah.... macam palat! Tembak dengan pistol ko tu kang! Sia2 je!

So tunggu En Firdaus, dia datang... heheh comei je org dia... suara lembut muke ganaz habis... mmg mati aku... blukkkkkeeee...

Semua berjalan dengan lancar... alahai lembut je dia terang kat aku... banyak silap aku buat... muaahah... habis la...

Masih tak settle lagi ada documen yang aku kena hantar.So dia bagi seminggu... benci tu aku... meeting ends kul 12.30... so next destination? Gi Public bank tuk collect slip! Benci aku... kalau aku kuar ada je nak memesan ambik itu ini... hantar itu ini...

Apa nak buat... aku pun tengah down...jalan2 sesekali ok jugak... wakakak...






The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Deqna said...

dia nak ngurat lah tu... hehe

Suki Cida said...

deqna
Tapi bukan cara macam tu... nak mengena tak suke :( rasa dia bodo2kan jerk