Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 8, 2008

Special wish for Adik Ikhmar




Good Luck



MySpace Graphics & Free Myspace Layouts




... Jangan tanya aku MOTIP gambar ni, budak ni kalau bergamba mesti ramai2,kan tak syok la buat enry dia korang tertanya mana satu budak ni....


Special for adik Ikhmar...

Gud luck Ikhmar... selamat berjuang! Akak dengan blogger yang lain (chewah blogger yang lain! muahaha) akan doakan semoga Ikhmar terus sukses!

Banyakkan rehat sebelum exam... and do you best! Solat jangan lupa, makan jangan lupa... restu ayah dengan ibu pun penting...muahah begitu jugak restu dari akak *velagak gilozzzz*

Study pun janganlah sampai lewat malam... and Study smart ok!

***********

Wakakak... aku mencik exam serius... ni bapak aku suruh belajar pun aku dok pikir 18 ribu kali... siksa ooo time belajar...wei time belajar aku belajar ok! 6 tahun berjuang sangat memenatkan, aku rasa belajar lagi penat dari kerja, sbb aku ni bukanlah di anugerahkan otak bijak, lecture atau cik gu mengajar aku terus masuk otak. Aku jenis yang lambat nak faham... and aku sorg anak yang baik ok! Tak sanggup aku nak buat ayah aku susah hati, sbb dia mengharapkan anak dia seorg yang berjaya. Tak perlula kerja best student. Janji lulus tak ulang paper dah cukup bagus dah tengok dia tersenyum. Dan aku tak faham kenapa Didi boleh slumber je... kalau dulu aku dengan Fidah, dpt 'C' ok! Bukan fail, sedih, risau nak tunjuk result kat bapak aku. Ibu jenis cool... you try ur best, tapi to see "sour" face bapak aku tu, rasa tak sanggup nak menatapnya.


So di sebabkan tu, aku belajar betul2... sbb tak mo kecewakan perasaan ayah... aku belajar dulu sbb ayah, bukan sbb minat pun.Tapi sekarang aku dah faham, kenapa... dan aku sering bersyukur sbb aku lulus dlm semua ujian kat university. Aku happy sbb setiap transkrip yang aku dapat setiap kali exam, ayah akan fotostat dan simpan... vangga tak? At least terasa ayah betul2 hargai perjuangan aku selama ni.

Jadi bila nak belajar tu, aku ada pikir 18 ribu kali... nak belajar sekarang ni pun nak kena bayar... insya Allah satu hari nanti. Nak ambik Professional Paper pulak. Berat pengorbanan student ni. Bersusah2 dulu bersenang2 kemudian, kan? Aku ingat lagi aku pernah fail ujian sekali kat kolej... ooo mmg tak dpt nak menerima hakikat oooo sbb ujian tu di ambil 30% ooooo tuk final, but berkad dan semangat ibu bapa aku,kan (maklumlah aku belajar University and kolej swasta ok!) dan keluarga aku bukan kaya nak ambik 2-3 kali exam, baya tau bukan free, discount pun tak ada, aku tungkus lumus waktu final sampai demam...demam... dah hasilnya? Aku dpt (B+) la tapi... but u still need put some effort on itkan? Tak ada benda yang mustahil.

Mengenangkan masa study dulu seronok... jasa mak ayah sangat besar... and aku bersyukur di kurniakan family yang tak henti2 beri sokongan... thanks to my beloved mak cu especially. She never give up advice me waktu belajar dulu sbb sesekali tu adalah terpeleot sikitkan, down dengan kerja dan tugas sebagai student.

Weiiiii ni special entry tuk aku ke ikhmar ni?! Muahahah over tau aku ni!

Ok ikhmar... selamat berjuang... akak doakan semoga Ikhmar sukses! sukses (gaya gangstar)

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

iKHMAR said...

Wah...
nseb baik terjenguk blog kejap..
kalo x, memang x prasan ler entry ini.Huhuhu, sangat terharu!!! Sob, sob, sob....terima kasih kak SUki Cida....Terima kasih bebanyak!!!! Saaaaaaaaayang akak!!!!! Muaxxxx!!

nasazfrog... said...

ermmm kite pun nak special entry gak,,, hehehe tetiba kan,, yer la good luck ikhmar..")

Suki Cida said...

Ikahmar
Nothing sangat la dear... do ur best ok! Gud luck! Muakassss

Nazafrog
Alah... nanti kita buat tuk awak ok

ღ lienurulz ღ said...

gud luck ikhmar..

Suri said...

ikhmar... selamat maju jaya!!