Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 8, 2008

What do you all think eh

Aku nak tanya pendapat korg.... aku rasa aku nak buat sesuatu yang menarik sikit.... asik cerita aku jekan? Macam ni.... aku plan tuk buat entry macam biasa mula hari isnin- jumaat... since aku tahu ramai yang on line kat pejabat, so reader hari sabtu macam kurang je... aku nak update cerita aku pun macam malas gitu,kan? sbb sekali aku update kadang2 banyak bebenor ceritanya. So agak susah org nak catch up! Hahahah ooo teknik ni boleh membuatkan org rasa bosan dengan penulisan aku ni...heheheh...

So aku pikir hari sabtu aku akan buat entry suke-suke...

Macam ni... aku cadang every saturday aku akan publish cerita2 lawak ke, kisah org lain ke, any information ke, so that korg tak bosan la... balik2 cerita aku, family aku,kan? Balik2 pasal luahan hati aku... so aku minta korang anta apa sahaja jenis bacaan, lawak ke information ke so that aku boleh kongsi kat sini...

Masih tak faham?!Ok contoh...

Nak wish birthday mak ke ayah ke, tulis la email kat aku, aku letak la kat sini... katalah ko tak puas ati dengan management kat opis ke, nak lepas geram ke apa ke, nak buat kesah sempadan ke tauladan ke, kisah artis ke... tak kisah la, email kat aku, aku publish kat sini hari Sabtu...

Maybe yang ada BLOG tu aku tahu korg pun boleh publish kat Blog korang... i mean if you got something information, yerlah kadang2 korg dok foward email lawak2. kisah seram semua tu kat aku, aku boleh kongsi kat sini...

And dont worry aku creative... aku tak post cerita je.... aku akan masukkan sekali apa-apa yang patut pasal korang. Muahahah....

Ok ni hanya idea je la... kalau ok korang just foward email ke apa-apa ke kat email aku 'suki_cida007@yahoo.com'

Kita buat kelainan ok....sememangnya kalau korg kata aku tak ada kerja, sanggup buat benda2 ni, mmg aku tak ada kerja... wakakaka....apa yang aku buat ni aku rasa manafaatnya ialah kita dpt kongsi information sama2... sbb tak ada banyak yang menarik pasal aku pun... so if you could help me, secara tak langsung korg membantu aku mengembirakan org lain yang mencari makluman... hahah betul tak?! Jangan risau aku tak tamak... ahahah... kalau korg ada blog, aku link blog korang tu sekali... muahaah... macam Tag, award ni semua... aku publish sabtu atau ahad... tiap2 hari dengar cerita aku bosan jugak,kan?

IT ONLY IDEA... setuju hantar tak setuju diam! Aku nampak OOooOOo kamu...kamu yang buat muke sambil mulut tu cakap ~ macam bagus!~ ahahha pedulik! aku nak isi masa lapang aku yang terlalu lapang ni...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Unknown said...

eh ena nak wat la..
nak kongsi tang bos yg gatei tp kena send kat email cida ek..

Suki Cida said...

ena
email kat cida, nanti cida buat :)

ღ lienurulz ღ said...

bagus idea nih..
nnt kalo de pape yg berkaitan,nurul send emel kat akak je..

Suri said...

wah... byk bende aku leh email tuu :p