Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 1, 2008

Today plan

Weekend aku selalu kosong... so tak banyak activity yang boleh buat... so today apa aku nak buat yeh?

1:00 - 3:00 : Over time ! Audit period 30 June 2008 (Giler rajin tak sumit account lagi)

3:00 : Balik Tido!

6:00 : Swimming / jogging! (lemak giler banyak berkumpul kat pungkuq aku!)

Malam.... blogging! Will update yeh yang mana satu aku buat... swimming or jogging petang ni! Semangat! Semangat!


Sunday?!!!!

Basuh kereta aku yang dua bulan tak basuh... wakakak ni patut rendam dlm pool sekali ni! Kita pergi shopping!!!!! ke mana? Usj 10... nak tengok baju yang best2... than kalau tak ada, patah balik ke Jusco Bukit Raja... kita ke Cosmo!

Ermmmmm ada cadangan?

Petang ahad?!!! aku nak lepak taman rakyat belakang umah aku dengan Didi... chewahhh antara dua la you all... sama ada ari ni kalau aku gi taman rakyat esok aku swimming je... kalau ari ni aku swimming, esok aku gi taman rakyat lak...

Chewah giler semangat tetiba,kan? Sekali tak jadi... wakakak.... ni ai tahan lapar ni... perut berbunyik! Giler! tak pa minum air jer... tahan suki! tahan!!!!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

iKHMAR said...

Chaiyok!
tahan...,tahan...jgn x tahan~ =p

ღ lienurulz ღ said...

thn xmkn..??!on diet ka..?!

ermm..terisi gak masa coti tuh kan.Penuh korem gak tuh..

psstt..lemak kat pungkoq sexy habes apa..ala2 Jlo tuu..huhu

KiKiHanakO said...

hahhaha.. ya tahan suki tahan..

Suki Cida said...

ikhmar
Alahhh susahkan... tapi kena la, badan dah macam tong dah

Nurulz
hahah jlo cun... akak cin mana sama... muahahah...

Suki Cida said...

ladykiki
:( payah ar... nak jadi badan kiki yang slim tuh.... macammana? ajo sikit kikki

Suraya said...

aktivity aku hujung minggu?

"melawat ibu dan bapa mertua."

activity wajib bagi aku.