Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 1, 2008

Bole Bla ok!


The babiEST thing yang aku paling pantang dan cukup pantang biler org poyo berjanji... bikin Chak bengang ooooo... sometime aku tak faham dengan org-org nikan? Especially lelaki... kalau nak mak aiii manis mulut nampak semut2 kat tepi bibir...

Aku tak tahu kenapa Tuhan tu temukan kita sedangkan aku rasa aku dah cukup kuat dah... diam diam tapi sama je... awat lelaki yang aku kenal semua macam palat? Kadang2 rasa macam loser tau sbb aku gagal cari pilihan aku sendiri... tengok org lain relex je...

Mesti korang tercengang and terpingga aku cerita apa... i meet new guy and i guess boleh la bagi dia peluang... yes i know every one make mistake... and tak ada org yang sempurna pun, betul tak? Lagi la kan kalau tengok umur aku yang meningkat ni, malas nak memilih... tapi bukan sekali dua ar...akak boleh jadi gila ok!

I just wanna a new life... ingat aku tak teringin ke to be like other ppl? ingat aku tak pernah terasa ke nak cerita pasal pasangan aku kat blog ni, semua cerita yang aku citer pasal mak aku, pasal adik beradik aku, pasal sepupu sepapat aku...aku rasa korg lagi kenalkan keluarga aku kalau nak di bandingkan siapa pasangan aku...
Anyway aku pun baru kenal budak ni... so ta leh nak salahkan sbb aku letakkan expected yang tinggi buat this guy... but to tell you all aku dah bosannnnn!!!! Kadang-kadang aku rasa nak terima je sesiapa (muahahah kecuali anak jiran sebelah umah aku yek)... aku malas nak menunggu sbb semua pilihan aku buat is like BABIyis!!! totally zero value!

Aku rasa dah tiba masanya aku bagi peluang pada sedara aku ke, kenalan aku tuk kenalkan seseorg yang diorg rasa sesuai tuk aku... aku dah tak kisah dah... apa gune bercinta tapi tak bahagia,kan? Kawan 5-6 tahun tapi masih tak kenal hati budi masing2.

Tak tahu la sumpahan apa la kena pada aku ni.

And as for today.... aku excited nak bershoppingkan? Tetiba aku rasa sakit hati... bagi tahu ibu that im goin out with someone lepas kerja... guess i just stay in the office... and AS FOR YOU! thanks la sbb buat janji kosong... tak pa la... tak ada rezeki nak kuar sesamakan? Diam je la... balik kerja aku rasa nak ke Subang... ajak ibu (aku rasa kuar dengan mak aku lagi best kot... tak sakit hati... ) nak tengok kedai baju kesukaan aku kat sana....

Shopping is the best therapy... tak kisah la duit ada ke tak ada ke...

And for now guys... aku feel like to cry now! Mmg aku 'gembeng' , 'memeh' ! Just want let out my geram! Bukan nangis tak dpt shopping dengan dia ke apa... sorry no time for that!

Feel much better now... bye have nice weekend with beloved one yah :)


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

AzuraNizam said...

yup..boleh blah guy mcm tu..
jgn sedih cida..banyak lagi yg lain..
sabar dan yakinla pasti ada seseorg yg istimewa akan hadir dlm idup anda.

iKHMAR said...

betul ckp ::azuranizam:: tu... wakaka.iKHMAR budk kecik lgi (kecik la sgt...) so terasa mcm x layak plak nk kumen.Hahaha!

ღ lienurulz ღ said...

sabar kak cida..
akn dtg yg lagi baik utk jd psgn akak..
guy camtu mmg blh jalan laa..

psstt..jd kak ipo nurul laa..:D

KiKiHanakO said...

kisah mu sama seperti kish ku.. ntah apa sumphan yg kene kat kita..

kenal2.. pastu tak jadi.. hurmm capek seh.. bak katamu bukan 2 3 kali.. ni dah berkali2 hahahah

palat sungguhlaki2 itu

Suki Cida said...

azura...
Jadi sedih lak bila jadi macam ni...macam susah je nak cari jodoh sendiri :(

Ikhamar
Hahah...tak pa, perjalanan awak tu jauh lagi...

Nurulz
Tulah kan? bukin ati akak sakit ajo...

pst... ada abang ke? muahahah jalannnnnn

Suki Cida said...

Kiki
Yah... kita serupa... saya dpt faham apa yang kiki rasa walaupun kiki banyak berselindung menutupi kesedihan itu... tapi saya dah tak larat sampai satu masa saya dah putus asa... siankan saya?!

Suraya said...

benci!

lambat sikit jenguk blog ko mesti aku dah termiss byk cite. ni gara2 busy teramat sgt la kan.. benci benci dan benci..

neway babe, my advice is? dont look for love, dun give any hope yet to those guy yg mcm takde future dgn kau and last sekali, ko kena belajar jadi keras sikit..

tu advice aku la, sbb aku mcm tu dulu. aku 'cold'/'dingin' sket dgn boys sampai org ingat aku ni lesbian. haha budus sgt. but then, insyallah, mesti jumpa punya your future soul mate. ok?

pasal jantan janji 'kap lam ya nga' ni.. senang je nak ajar.. ko terus ignore jer. itu kalau aku la. bagi pengajaran sikit kat diorang. lagi bagus kalau lepas tu ko terus buat2 tak kenal. haha, takpe, byk lagi lelaki lain dlm dunia ni. =)