Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 3, 2008

Award....

Mintak ampun and maaf sbb lambat sangat upload award ni... terima kasih yek korang... sayang sangat kat korang ni...

Ok dpt Award first dari Kak Ellyn dengan Cik Hasra dan Puan Ena...

Kata Cik Hasra Aku blogger tegar... cerita aku detail, kalau tak up date org tertunggu... Yer ke?
Kata Puan Ena Saya slumber and sempoi...
Kak Ellyn tak bagi sbb tapi yang pasti akak suke baca blog cidakan? kan...kan?Hahahah perasan sendiri la pulakkan? hahaha

Thank yek comel monyet ni.... tima kasih again.... bagi 7 org... ayo... aku rasa semua dah adakan? Erm... siapa yek...Ok follower pls take this award... kata bagi 7 aku bagi 25 org... hahaha tolak 3 org yang bagi award ni so 22 org ambik....

Second award!

Ok empat org yang aku nak bagi?

  • SURI.... http://superstarsuri.blogspot.com ----> Beb update pls!
  • Kak Ellyn ... http://rai-ellyn.blogspor.com
  • Hasra ... http://hasrarazali.blogspot.com
  • Deqna ... http://ntahapeapeaje.blogspot.com
And again semua follower ok...sila ambik... ada yang saya tengok and sangat best blog korang....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

iKHMAR said...

Kak Suki Cida...
iKHMAR amik erk award monyet dgn kucing tuuuu..Hehehe, Prasan follower iKHMAR nih.Bole ke?? =p

Suri said...

hahahahaha ye la ye la... aku update sudaaa..... :p

apa award ni? tak reti la aku nak letak2 kat blog.. termalu kejap..

Suki Cida said...

ikhmar
ambik ikhmar... blog awak pun best

Suri
Org dah bagi ambik je la... hahaha.... blog ko best... sbb tu aku bagi... hahah...

Hasra_Razali said...

Tq for the new award..! :p

Hasra_Razali said...

Lupa nk ckp tadi...bila baca entry hang psl apa komen org yg bagi award kt hang, knp dorang bagi award tu kan...sesekali dgr cm rancangan sehati berdansa lak..haha....

Suki Cida said...

hasra
hahah ko mmg kemaruk sehati berdansar tu yek? layannnn